|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ravsmykker, brukes sånt nu for tiden?Jeg rydder i arvesmykker, og det dukker opp bl.a. lange smykker med rav-steiner, i denne stilen: https://www.kraftverkdesign.no/produ...g-%C3%B8repynt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ravsmykker, brukes sånt nu for tiden?Nei, slikt brukes ikke nå for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Ravsmykker, brukes sånt nu for tiden?Jeg har nylig vært i Gdansk, og der var det rav absolutt overalt. Handla meg smykker, jeg - små øredobber og anheng i grønt, med sølvinnfatning. Hvis jeg hadde brukt oransje, kunne jeg nok ha brukt de smykkene du viser, men er nok enig med Agenten i at de er litt «utidsmessige».
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ravsmykker, brukes sånt nu for tiden?Det selges i bøtter og spann i f.eks. Polen, så noen må det jo være som bruker dem. Det fins også varianter som fremstår mer moderne. Jeg hadde ikke kommet til å bruke den typen smykker, men hadde nok ikke fått meg til å kaste arvesmykker heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Ravsmykker, brukes sånt nu for tiden?Jeg gjetter på at de vil komme tilbake igjen, som det meste annet.
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ravsmykker, brukes sånt nu for tiden?
Dette.
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ravsmykker, brukes sånt nu for tiden?Mamma bruker sånne, hun elsker dem faktisk. Jeg har kjøpt gaver til henne flere ganger, men har måttet handle i Polen på ferie eller på utenlandske nettsteder fordi det ikke tas inn i sortimentet av norske butikker rett og slett fordi de ikke er "in" i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|