![]() |
#581 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådSkulle bake boller til 17.mai arrangement, deigen brukte flere timer på og heve, tar vanligvis 1 time. Og da jeg endelig Skulle bruke den var den helt ubrukelig så måtte kastes. Fasit ble tur på Gigaboks og kjøpte langpanne kake på 1,4 kg.
#582 |
bits and pieces
|
![]() Sv: GruffetrådMobilen har blitt et makkverk å lade. Den kan ligge helt i ro og gå ut og inn fra lading.
![]() |
#583 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gruffetråd
Har du sjekket om det har kommet noe støv/rusk inn i ladeporten på telefonen? Prøv å blås det ut eller forsiktig lirke ut med en tretannpirker.
#584 |
bits and pieces
|
Ja, finner ingen ting. Og nå lader den ikke i det hele tatt
![]() |
#585 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: GruffetrådHar hatt mine runder med det jeg også. Den går inn og ut av lading på jobb, men det kan være ledningen. Den ladet brått ikke i det hele tatt hjemme, men det var definitivt laderen for den lader igenting lenger. Men den går litt inn og ut ellers også og jeg har renset ut en del støv fra ladeporten uten effekt.
#586 |
Medlem siden: Oct 2006
Så kjipt! Kan det være kabelen eller strømadapteren? Har du prøvd med en annen lader? Eller om denne laderen fungerer til å lade en annen telefon?
#587 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: GruffetrådMannen min med sin android fon hadde samme trøbbelet og gikk på Elkjøp, der gjorde de noe magi og så ladet den igjen.
#588 |
bits and pieces
|
![]() Sv: GruffetrådHar prøvd flere ledninger og adaptere. Må tusle innom Power i morra. Har gravd fram en gammel tlf så lenge.
![]() |
#589 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: GruffetrådDet kan og være ladeporten som har blitt slarkete. Har hatt det problemet med nokiatelefoner spesielt. Fikk byttet ladeporten på den ene siden det var innenfor garantitiden, men den ble gradvis slarkete igjen.
#590 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: GruffetrådHva med dem trådløs lader? https://www.clasohlson.com/no/Tradlo...ativ/p/39-3238
#592 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: GruffetrådJeg opplevde det samme med en mobil, når jeg prøvde å lade den igjen neste kveld ble den overopphetet og det kom røyk fra telefonen. Jeg fikk koblet fra laderen, og gikk til innkjøp av ny telefon. Så vær forsiktig hvis du skal prøve igjen
#593 |
bits and pieces
|
![]() Sv: GruffetrådDen skal sendes inn. Det gikk jo uhorvelig treigt med trådløs lading. Så driver å konfigurerer den gamle mobilen som må brukes i mellomtiden.
![]() |
#594 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådJeg hadde det samme problemet som deg,Star, bare at min ikke sluttet helt å lade. Jeg endte med å Svitsje min til årets modell, orker ikke kranglende telefoner. Årets modell fungerer akkurat som den skal,heldigvis. Jeg har hatt akkurat samme modell noen år etter hverandre og det har aldri vært problem med de andre. Kun den som kom i 2024. Trådløs lading er håpløst, for laderne er så svake. Min er på 10W, mens laderen jeg har med ledning, er på 45W. |
![]() |
![]() |
#597 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: GruffetrådGreske mygg. Jeg hovner sånn opp av greske myggstikk og det klør som h....
#600 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: GruffetrådFolk som tråkker over grenser og tar avgjørelser de ikke har myndighet til å ta. Sikkert av god vilje, men ikke greit likevel. Det blir SÅ mye ekstra rot å rydde opp i. Og 3. person blir skuffet og misfornøyd over å feilaktig ha blitt lovet noe som ikke kan innfris. |
![]() |
![]() |
|
|