Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-25, 19:50   #581
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd

Skulle bake boller til 17.mai arrangement, deigen brukte flere timer på og heve, tar vanligvis 1 time. Og da jeg endelig Skulle bruke den var den helt ubrukelig så måtte kastes. Fasit ble tur på Gigaboks og kjøpte langpanne kake på 1,4 kg.
Og at yngste som spiller i skolekorps har fått betennelse i foten, og klarer nesten ikke gå. Litt upraktisk for å si det sånn.

Gammel 18-05-25, 15:38   #582
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Mobilen har blitt et makkverk å lade. Den kan ligge helt i ro og gå ut og inn fra lading.
Kan leve med at batteriet ikke varer like lenge som da den var ny, men ladinga er helt håpløs.

Gammel 18-05-25, 16:16   #583
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Mobilen har blitt et makkverk å lade. Den kan ligge helt i ro og gå ut og inn fra lading.
Kan leve med at batteriet ikke varer like lenge som da den var ny, men ladinga er helt håpløs.

Har du sjekket om det har kommet noe støv/rusk inn i ladeporten på telefonen? Prøv å blås det ut eller forsiktig lirke ut med en tretannpirker.

Gammel 18-05-25, 16:23   #584
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Har du sjekket om det har kommet noe støv/rusk inn i ladeporten på telefonen? Prøv å blås det ut eller forsiktig lirke ut med en tretannpirker.

Ja, finner ingen ting. Og nå lader den ikke i det hele tatt

Gammel 18-05-25, 16:36   #585
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Har hatt mine runder med det jeg også. Den går inn og ut av lading på jobb, men det kan være ledningen. Den ladet brått ikke i det hele tatt hjemme, men det var definitivt laderen for den lader igenting lenger. Men den går litt inn og ut ellers også og jeg har renset ut en del støv fra ladeporten uten effekt.

Den er da ikke så gammel heller. Bare et par år.

Gammel 18-05-25, 16:55   #586
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Ja, finner ingen ting. Og nå lader den ikke i det hele tatt

Så kjipt! Kan det være kabelen eller strømadapteren? Har du prøvd med en annen lader? Eller om denne laderen fungerer til å lade en annen telefon?

Gammel 18-05-25, 17:25   #587
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Mannen min med sin android fon hadde samme trøbbelet og gikk på Elkjøp, der gjorde de noe magi og så ladet den igjen.

Gammel 18-05-25, 18:01   #588
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Har prøvd flere ledninger og adaptere. Må tusle innom Power i morra. Har gravd fram en gammel tlf så lenge.
Den lå inne helt rolig og ladet mens jeg lå ute og hørte på lydbok. Så hører jeg lyden for at ladingen stopper og starter mange ganger. Etter det så har den ikke ladet. Dvs det kan se ut som den lader, men neida.

Gammel 18-05-25, 18:26   #589
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Det kan og være ladeporten som har blitt slarkete. Har hatt det problemet med nokiatelefoner spesielt. Fikk byttet ladeporten på den ene siden det var innenfor garantitiden, men den ble gradvis slarkete igjen.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 18-05-25, 21:39   #590
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med dem trådløs lader? https://www.clasohlson.com/no/Tradlo...ativ/p/39-3238

Gammel 19-05-25, 12:41   #591
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Ladeporten mest sannsynlig. Kjøpt trådløs lading.

Gammel 19-05-25, 15:49   #592
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg opplevde det samme med en mobil, når jeg prøvde å lade den igjen neste kveld ble den overopphetet og det kom røyk fra telefonen. Jeg fikk koblet fra laderen, og gikk til innkjøp av ny telefon. Så vær forsiktig hvis du skal prøve igjen

Gammel 19-05-25, 16:27   #593
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Den skal sendes inn. Det gikk jo uhorvelig treigt med trådløs lading. Så driver å konfigurerer den gamle mobilen som må brukes i mellomtiden.
Har mest lyst til å kjøpe ny, men det blir dyyyyyyyyrt. Får spare så jeg er klar når jeg faktis må.

Gammel 19-05-25, 18:42   #594
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde det samme problemet som deg,Star, bare at min ikke sluttet helt å lade. Jeg endte med å Svitsje min til årets modell, orker ikke kranglende telefoner. Årets modell fungerer akkurat som den skal,heldigvis. Jeg har hatt akkurat samme modell noen år etter hverandre og det har aldri vært problem med de andre. Kun den som kom i 2024. Trådløs lading er håpløst, for laderne er så svake. Min er på 10W, mens laderen jeg har med ledning, er på 45W.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 19-05-25, 19:54   #595
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Min er 4 år gammel så dårlig med swapping.

Gammel 20-05-25, 15:04   #596
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Elsykla heim frå behandling i dag og så døde sykkelen midt i ein bakke. Fullt batteri, så problemet ligg ein annan stad.

Gammel 20-05-25, 18:42   #597
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Greske mygg. Jeg hovner sånn opp av greske myggstikk og det klør som h....

Gammel 21-05-25, 10:42   #598
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SAS sin (manglende) kundeservice.

Gammel 21-05-25, 12:06   #599
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Møte etter møte etter møte uten pause i dag. Ja, jeg vet jeg kan avslå noen, men det er ikke så enkelt likevel.

Gammel 21-05-25, 12:37   #600
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Folk som tråkker over grenser og tar avgjørelser de ikke har myndighet til å ta. Sikkert av god vilje, men ikke greit likevel. Det blir SÅ mye ekstra rot å rydde opp i. Og 3. person blir skuffet og misfornøyd over å feilaktig ha blitt lovet noe som ikke kan innfris.

Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.