Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Knit with attitude i London sliter

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-25, 10:54   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knit with attitude i London sliter

Jeg går ut i fra at mange av strikkerne her inne kjenner til Knit with Attitude i London, siden den er drevet av en norsk dame. For et par år siden raste bygningen hun har butikken i sammen, og med det så har det ballet på seg.

Jeg har donert en liten sum, fordi jeg heier på små, uavhengige sjapper som tenker på miljø og arbeidsvilkår. Skjønner at ikke alle verken kan eller vil bidra i sånne sammenhenger, men tenkte dere kanskje ville vite.

https://gofund.me/2d3d8305

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-25, 11:59   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knit with attitude i London sliter

Så bra Tallulah! Jeg fyrer også inn litt her og håper virkelig hun klarer seg over denne kneiken.

Dette er gammel skolevenninne av meg, så jeg har fulgt henne siden oppstart. Helt fantastisk det hun har fått til fra garnutsalg på torget til stor fin butikk, og fullstendig krise da bygning raste.

Gammel 13-05-25, 13:09   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Knit with attitude i London sliter

Jeg har vært der og handlet, og det er en veldig fin butikk med mye fint garn hun har.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.