Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-25, 14:49   #501
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Jeg fikk melding fra 16 åringen som har fått bekreftet at han kom inn på andreåret på videregående er han går (privatskole, så førsteopptaket er nå i starten av mai) Det hadde vi ikke forventet, for i fjor var grensa 0,5 over hans snitt på karakterene til jul (og det er julekarakterene som teller på førsteopptaket siden det skjer nå før endelig karakterer er satt for våren)

Hipp hurra, en gledens dag!

Gammel 06-05-25, 15:15   #502
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så deilig Malama!

Gammel 06-05-25, 15:42   #503
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Veldig deilig når det ordner seg for ungene, ja, det har medført en el tanker og grublerier om neste skoreår de siste mnd, men dette var kjekt. Det er jo også praktisk når han tar et fag i juss fordelt over to år (det er sånn det er lagt opp, et fag fra tredje året tas over 1 og 2 år) at han faktisk får gå det andre året også og får fullført hele faget. Det skal frigjøre timer til noe annet tredje året så langt jeg har skjønt, men er jo i alle fall helt sikkert betinget av at han tar begge halvpartene, for å si det sånn.

Gammel 06-05-25, 15:53   #504
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal en snartur til hovedkontoret torsdag og greide å få klemt inn en middag med dattera før jeg drar hjem. Det blir koselig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-25, 16:18   #505
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er glad for at mine behandlere er enige om felles ting og er på mitt lag.

Gammel 06-05-25, 21:06   #506
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt billetter til meg og sønnen til Trondheim Rocks.

Gammel 06-05-25, 21:31   #507
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og mannen har også billetter Magica, gleder meg!

Gammel 06-05-25, 21:36   #508
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Litt i samme gata som input: jeg er glad for at jeg hadde tid til, og kom på, å svinge til fots gjennom vestre gravlund og Frognerparken på vei mellom Borgen og sats Colosseum, i stedet for å stappe meg inn på den trange skyttelbussen-for-bane som jeg er møkklei av. Det ER så fint der!

Ja, nydelig der!

Gammel 06-05-25, 21:39   #509
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa er hjemme igjen etter 6 ukers reise i Asia. Hun rant rent over av ord da jeg møtte henne på togstasjonen og tok en kaffe, før hun dro hjem for å sove.

Herlig! Tenker hun har kost seg masse og vokst på det.

Gammel 09-05-25, 15:57   #510
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle ha en telefonsamtale som jeg har grudde meg til i dag, utpå dagen så hele formiddagen gikk til en kropp med fullt stressmestring på.
Enden på visa var at den samtalen gikk mye bedre enn forventet så nå har jeg akkurat kommet hjem etter en luftetur og litt stolpejakt.

Gammel 10-05-25, 07:55   #511
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hatt en tung periode der det har vært noen vanskelige avgjørelser vi har måttet ta, og som påvirker andre enn oss selv. Heldigvis gikk den fryktede samtalen bedre enn forventet, og vi er blitt møtt med forståelse fra alle parter, og forhåpentligvis blir det betraktelig bedre framover.

Gammel 10-05-25, 09:18   #512
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Bonusgutten er ferdig på folkehøgskolen i dag. (Skal tilbake neste år da)

Samboeren har dratt utover for å være med på avslutningen, guttungen skal til mor en ukes tid nå, før han kommer til oss for de neste 8-10 ukene.

Men hva som gjorde meg glad? Lillesøster sa at hun ville være med, og det var absolutt ikke noe problem at jeg ikke var med.
Så litt før 08 kjørte hun og samboeren. Uten meg! Og hun selv valgte å være med på noe med mye folk og mye greier!!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-25, 10:24   #513
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Serafin

Gammel 10-05-25, 10:44   #514
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror det er første gang siden før korona at hun er med på noe ute meg, som ikke er et par timer på skolen.
Jeg sitter hele tiden og venter på at hun skal komme ut av rommet, men hun er jo ikke hjemme, haha.

Bonusfaren var også stolt som en hane da han dro. For å kunne ta henne med sånn alene er noe han har savnet. Og tror han synes det er stor stas å kunne ha henne med. <3

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-25, 13:07   #515
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

I går: uteklatring i strålende sol. Veldig lenge siden sist, så det var skummelt, men jeg kom meg til toppen en gang ihvertfall.
I dag: gruet meg litt til jobb fordi jeg skal være med en bruker jeg ikke har vært alene med før, men det har gått bra så langt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-25, 14:29   #516
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I går: En lang tur i Frognerparken og Vigelandsparken med bestisen min. Vi avsluttet med middag før vi busset hjem. Fint vær, mye å se på, ennå mer å prate om.

I dag: Fint gåvær og en tur sammen med Helten før han drar på snookervakten sin.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-25, 14:44   #517
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ferdig med eksamen for dette semesteret, nesten ferdig med å rette naturfagsprøver og jeg har hatt et par timer i drivhuset. Endelig går det an å sitte og bevege seg i drivhuset mitt. Jeg elsker drivhuset mitt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-25, 16:04   #518
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sol og endelig en helg uten eksamen eller eksamenslesing!

Gammel 11-05-25, 20:05   #519
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

De siste dagene: Besøk av min far, flere kule jazzkonserter, og en hyggelig biltur i regionen.
I dag: Live jazz igjen, den ukentlige "søndagsjazzen" på nærkafeen, sol, grilling og (årets første) utendørs middag, med besøk av niese og kjæreste.

Gammel 11-05-25, 20:52   #520
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg hadde et stoffstykke i perfekt lengde og farge liggende - uten at det var bundet opp i et annet prosjekt.
Det kan brukes til syprosjektet jeg har mest lyst til å lage akkurat nå.

Anbefaler threadloop.app for folk som syr - jeg har lagt inn stofflageret mitt, og har full oversikt. De holder på å bli ravelry for søm.

threadloop er en gründerbedrift startet av norske Guro Flåten og kjæreste, og Guro var en av tre vinnere av Visas kvinnelig gründer-stipend i år.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.