|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Jeg kjøper så godt som aldri kaffe som take-away, det syns jeg sjelden det er verdt. Når jeg går på kafé så opplever jeg at jeg betaler like mye for å ha bordet fordi jeg skal være sammen med noen over den kaffen, som for kaffen.
![]() |
#22 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Jeg kjøper mye kaffe ute, gjerne latte, islatte, cappuccino og frappe. Det er en av få ting som gir meg glede, sitte med en god kaffe og lade helt alene. Frappen er ofte dyrest så den er ikke ofte. Betaler vel stort sett rundt 60 kr for dobbel kaffe som jeg pleier å ha.
![]() |
#23 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Føler at akkurat nå er 69,- grensen min. Men det vil jo endre seg med prisstigning. Jeg kjøpte nok oftere kaffe ute før, men kjøper det gjerne om jeg er sammen med noen på café. Om jeg spiser noe drikker jeg bare springvann. Jeg drikker ikke alkohol, så en kaffe unner jeg meg når det er anledning for det.
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Jeg ombestemmer meg. Jeg er også villig til å betale for sosialt samvær på kafé. Men da er det mer det jeg betaler for enn selve kaffen.
![]() |
![]() |
#25 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Kjøper sjelden kaffe, men betaler det det koster uten å blunke. Blir sur hvis den er vond, og ekstra sur hvis den også var dyr, og unngår steder med dårlig pris-kvalitets-ratio.
![]() |
#26 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Jeg er sjelden på kafe, når jeg er, så bestiller jeg det jeg ønsker og lukker øynene og betaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Jeg drikker ikke kaffi, så det blir kakao da i så fall. Det skjer ikke så ofte at prisen betyr så mye, det er ikke månedlig, så jeg tåler den kostnaden. Jeg lukker øynene og betaler når ungene vil på starbucks også. Det skjer ganske nøyaktig en gang i året, så det kan vi også takle, som en del av feriebudsjettet.
![]() |
#28 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Jeg tilhører gjengen som ikke pleier å gå på kafe regelmessig. Hvis det skjer (på ferier eller en veldig sjelden gang her hjemme), betaler jeg det det koster. Da er det pausen, kosen etc. jeg betaler for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Samme med vin. Et vanlig glass chablis (husets) 175 kr forrige uke. Og en flaske vann med bobler (0,5 l) kr 48. Hjelpe meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?De få gangene jeg er på kafé så betaler jeg det det koster. Jeg er veldig dårlig på tenke på pris i det hele tatt, eller jeg fortrenger det. Til kaffemaskinen hjemme kjøper vi bønner som koster det hvite ut av øyet, så jeg vil si jeg er villig til å betale en hel del penger for god kaffe.
![]() |
#32 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?Tja, det siste året har jeg vel vært ute en gang, på lunsj med en venninne. Da så jeg ikke på priser, bare koste meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|