Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-25, 15:11   #21
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?

Jeg kjøper så godt som aldri kaffe som take-away, det syns jeg sjelden det er verdt. Når jeg går på kafé så opplever jeg at jeg betaler like mye for å ha bordet fordi jeg skal være sammen med noen over den kaffen, som for kaffen.

Så, veldig lav betalingsvilje for kaffe, ganske høy for kaffehygge.

Gammel 07-05-25, 15:39   #22
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper mye kaffe ute, gjerne latte, islatte, cappuccino og frappe. Det er en av få ting som gir meg glede, sitte med en god kaffe og lade helt alene. Frappen er ofte dyrest så den er ikke ofte. Betaler vel stort sett rundt 60 kr for dobbel kaffe som jeg pleier å ha.

Gammel 07-05-25, 16:24   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Føler at akkurat nå er 69,- grensen min. Men det vil jo endre seg med prisstigning. Jeg kjøpte nok oftere kaffe ute før, men kjøper det gjerne om jeg er sammen med noen på café. Om jeg spiser noe drikker jeg bare springvann. Jeg drikker ikke alkohol, så en kaffe unner jeg meg når det er anledning for det.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-25, 16:53   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ombestemmer meg. Jeg er også villig til å betale for sosialt samvær på kafé. Men da er det mer det jeg betaler for enn selve kaffen.

Gammel 07-05-25, 17:09   #25
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper sjelden kaffe, men betaler det det koster uten å blunke. Blir sur hvis den er vond, og ekstra sur hvis den også var dyr, og unngår steder med dårlig pris-kvalitets-ratio.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-25, 17:29   #26
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sjelden på kafe, når jeg er, så bestiller jeg det jeg ønsker og lukker øynene og betaler.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-25, 09:01   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg drikker ikke kaffi, så det blir kakao da i så fall. Det skjer ikke så ofte at prisen betyr så mye, det er ikke månedlig, så jeg tåler den kostnaden. Jeg lukker øynene og betaler når ungene vil på starbucks også. Det skjer ganske nøyaktig en gang i året, så det kan vi også takle, som en del av feriebudsjettet.

Gammel 08-05-25, 09:26   #28
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tilhører gjengen som ikke pleier å gå på kafe regelmessig. Hvis det skjer (på ferier eller en veldig sjelden gang her hjemme), betaler jeg det det koster. Da er det pausen, kosen etc. jeg betaler for.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-25, 09:55   #29
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten - jeg var på pub forrige uke. Har dere fått med dere hva det koster for en øl nutildags?!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-25, 10:55   #30
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Samme med vin. Et vanlig glass chablis (husets) 175 kr forrige uke. Og en flaske vann med bobler (0,5 l) kr 48. Hjelpe meg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-25, 14:21   #31
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De få gangene jeg er på kafé så betaler jeg det det koster. Jeg er veldig dårlig på tenke på pris i det hele tatt, eller jeg fortrenger det. Til kaffemaskinen hjemme kjøper vi bønner som koster det hvite ut av øyet, så jeg vil si jeg er villig til å betale en hel del penger for god kaffe.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-25, 18:16   #32
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Tja, det siste året har jeg vel vært ute en gang, på lunsj med en venninne. Da så jeg ikke på priser, bare koste meg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.