|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Populære vesker ungdom (jente) 18 årJa, om noen måneder fyller mitt lille yndige pikebarn 18 år, selveste babyen min…. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årHva hun kan finne på å ønske seg vil avhenge noe veldig med stil og personlighet, så her kan det være enorme variasjoner. Snuppa fikk Fjällräven-sekk da hun var på den alderen, men det høres helt feil ut til en som har ymtet frempå om veske.
![]() |
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årI kategorien tote bag er det utrolig mye forskjellig å velge mellom, både pris og stilmessig. Fant denne artikkelen som du kanskje kan prøve å få henne til å se på "sånn tilfeldig" så du får en bedre ide. https://www.startsiden.no/bolig/tote...ce=chatgpt.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årTakk for link! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årHer er Longchamp vesker populært.
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årSier det samme som Tjorven. I den alderen har de gjerne vokst fra ønsket om å ha det "alle andre" har, og begynner å leke med å finne sin egen stil. Som hos begge mine, på hhv 17 og snart 20, betyr at det aller helst skal være noe kult og unikt, kjøpt på bruktbutikk eller vintage-marked. Gjerne ekte skinn, men helst ikke identifiserbart, kjent merke. Det er med andre ord ingenting som er "safe" for mine, det er ganske håpløst for meg å skulle kjøpe noe, de må nesten se det selv.
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 år18 åringen har State of Escape tote, den rommer alt, og koster ca 3 800,-
![]() |
#10 |
--
|
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 år
Denne har 18-åringen her akkurat kjøpt seg og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årMoo sine vesker er fine, og blir finere og finere med bruk.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årNorske Hippi Grace har også mye fint.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årDatteren min ønsker seg denne: https://www.stories.com/en_nok/bags/...184147001.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årDatteren min fikk en tote bag fra Lauren by Ralph Lauren til jul, som hun bruker som skoleveske. Den kunne muligens vært ørlite større når hun skal begynne å ta med PC.
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 år
Datteren min har en liknende en (tror kanksje den er fra Michael Kors), som hun bruker på universitetet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årNorske Arv design har også fine og stødige vesker. Jeg har hatt jobbveske fra Arv i fire år og den ser fremdeles ny ut. Usikker på om det er design unge jenter ville gått med, men de er i alle fall helt rene i designet og uten prangende logoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|