|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utstyr til å bake makroner medJeg skal bake makroner for første gang, og skal kjøpe utstyret som trenges. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utstyr til å bake makroner medJeg synes ikke silikonmatte er noe godt. De blir mindre varme sånn at det er vanskelig å få makronene av. Bruker vanlig bakepapir som jeg tegner sirkler på. Eller tegner sirkler på noe jeg har under. Og så sprøytepose med tupp som er litt åpen og rund. Gjerne litt stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Utstyr til å bake makroner medEnig med Isolde.
![]() |
#4 |
Er fornøyd
![]() Sv: Utstyr til å bake makroner medJeg har allerede bestilt denne silikonmatten. Får se om jeg returnerer den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Utstyr til å bake makroner medEnig med Isolde. Anbefaler å enten tegne opp sirkler på bakepapir eller bestille makronbakepapir.
![]() |
#6 |
Er fornøyd
![]() Sv: Utstyr til å bake makroner medJeg har nå bestilt, og vil opplyse om at CakeTime.no har makronsirkelmønstre i flere størrelser til gratis nedlasting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Utstyr til å bake makroner medJeg foretrekker også vanlig bakepapir framfor silikonmatte, og tegner heller ikke opp sirkler. Benytter engangs sprøyteposer - som jeg vasker og bruker flere ganger - og ståltip. Har brukt både Cacas og Wilton farger, synes ikke det er noen forskjell på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|