![]() |
#461 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Flott runde for arvingen og den ene hesten i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19At jeg klarte meg 2 timer på loppemarkedet idag, selv om kroppen strittet imot. Vi arrangerer.
![]() |
#464 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Herlig å lese om overstått konfirmasjonsdag!
![]() |
#465 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Gratulerer til og med konfirmanter, Taien. Så fint at det ble en flott feiring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Nydelig vær og aspargessesong!
![]() |
#467 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Idag har jeg hatt og har en skikkelig hvile-ladedag og der er så deilig å kunne lade ordentlig. Vil ha flere av sånne dager.
![]() |
#469 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så fint å høre om en fin dag for guttene, Taien
![]() |
![]() |
#470 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Ronnie O'Sullivan er klar for semifinale i årets VM i snooker. Han møter kineseren Zhao Xinton. Det ene jeg er glad for er at Ronnie fortsatt er med. Det andre et at Zhao faktisk er amatør. Det er herlig når en amatør kommer så langt. Uansett utfall av semifinalen tipper jeg han er pro når VM er over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så fint å lese om konfirmasjonenTaien. Jeg ble skikkelig rørt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19I dag flytter vi!
![]() |
![]() |
#474 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Mannens egenskaper som far.
![]() |
#475 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19At jeg nå er i rute på bunadsfronten med å ha prøvd min egen (passer med et nødskrik) og prøvd på datter 11 sine to ulike bunader fra i skapet, den kjøpte fra i fjor var VELDIG trang over puppene, men hun sa det gikk. I tillegg så har jeg demontert bunad/ruta stakk som også passer såvidt i vesten, litt mindre trang i puppene men bare litt. Fikk lagt ned skjørtet og flyttet festene på vesten siden hun er en del høyere siden i forfjor.
![]() |
#477 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Også denne vinteren har vi hatt pinnsvin overvintrende under trappa vår, og i går så jeg den ene av de ute i skumringen. Nå fremover vil vi nok høre de romstere under trappa med tørt løv, i et rør vi har liggende (jeg tror det er inni der de bor på vinteren).
![]() |
#478 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Heldigvis gikk det bedre enn fryktet! Jeg har gruet meg sånn til prosessen, men svigermor hentet yngste og resten av svigerfamilien har hjulpet til, så vi har både fått flyttet alt unntatt store møbler (som flyttebyrået tar i morgen) og pakket ut alt på kjøkkenet og alle klærne til oss voksne, pluss montert nytt skap til eldste og ny seng til oss. Også er det veldig digg å pakke ut alt på kjøkkenet og ha masse skapplass igjen.
![]() |
![]() |
#479 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Utrolig herlig, input. Vi flyttet for 2,5 år siden og det er så herlig!
![]() |
#480 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så spennende med ny bolig, Input! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|