![]() |
#441 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Hyggelige kolleger fra en annen kant av landet er på besøk i dag. Fint å se dem!
![]() |
#442 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19En lang samtale med Mellomste. Det gir en god følelse av å ha gjort noe riktig når disse voksne unga våre drøfter altmulig rart og ikke rart med oss foreldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg har sovet i natt, en hel natt for første gang på uker.
![]() |
#444 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Fy søren, det er deg vel unt!
![]() |
![]() |
#446 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19I går: å sjå ein narkohund i arbeid. Det fokuset den hadde var heilt utruleg å sjå, og så vart eg flirefull når eg tenkte på han klumsete pelsdotten min som ikkje eig fokus i det heile. Kontrast.
![]() |
#448 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Teaterbesøk med favorittdattera! Vihar sett Wicked i kveld og storkost oss!
![]() |
#449 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg hadde to fantastisk flotte konfirmanter i dag! Og takket være min mams så ble det feiring av dem. De har storkost seg i hele dag, både med seremoni i kirken og kosen etterpå! Og D holdt en helt nydelig rørende tale!! Han sa blant annet at andre sa at de hadde de beste foreldrene, men det var ren løgn, for de aller beste foreldrene som fantes hadde de to!
![]() |
#451 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Den ble rett og slett helt magisk. Og D har gått og klemt på meg i hele kveld, så han er ekstremt takknemlig. Jeg er virkelig heldig.
![]() |
#452 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Hagemesse, Afternoon Tea, sol og fornøyd pappa som har vært med ungen på pappa-rulling i dag. Fornøyd unge også. Stas at pappa ville være med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så godt at dere fikk til en gin feiring av guttene dine Taien
![]() |
#454 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Gratulerer med dagen til Taiens gutter! Så bra dagen ble bra.
![]() |
#455 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så godt å høre, Taien!
![]() |
![]() |
#458 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så flott å lese om nydelig konfirmasjon, Taien. Gratulerer så mye med 2 konfirmanter dere var kan være veldig stolte av. De har fått med seg trygg og god ballast i sekken sin |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Helten kommer hjem tidligere enn forventet fra snookerturneringen i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|