Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-25, 10:46   #281
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Jeg begynte i går å se på den serien hvor fire par reiser uten mobil og med begrenset budsjett fra Marrakesh til Verdens ende på Tjøme og gleder meg til å se videre i dag.

I tillegg går det i Spillet og Kompani Lauritzen og et par guilty pleasures for tiden.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-25, 13:03   #282
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

TV2 Play My Wife - My Abuser. Dokumentar om en mann med voldelig kone. Utrolig å se hva folk klarer å leve med over en lang periode.

Vi har også sett noe Agatha Christie på tv2 play, likte den godt.

Gammel 16-04-25, 13:06   #283
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Father Brown. Langsom britisk krim er akkurat passe nå.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-25, 21:34   #284
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er akkurat ferdig med Line of Duty på tv2 pøay/britbox. Det tror jeg er den beste krimmen jeg noen gang har sett. Masse som forsvinner derfra nå i april så må bare pløye meg gjennom

Gammel 17-04-25, 23:07   #285
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg er akkurat ferdig med Line of Duty på tv2 pøay/britbox. Det tror jeg er den beste krimmen jeg noen gang har sett. Masse som forsvinner derfra nå i april så må bare pløye meg gjennom

Blir den bedre? Vi så S1, og kom oss nesten ikke gjennom. Vi synes den var håpløs, og at det var lite troverdig. Men vi har jo hørt at den skal være så bra, så vi er åpne for at den tar seg (veldig) opp.

Gammel 17-04-25, 23:14   #286
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

S1 likte ikke jeg noe særlig heller, men jeg hater håndholdt filming. Så leste jeg denne av Asbjørn Slettemark,
https://www.aftenposten.no/kultur/i/...ern-slettemark

og den tok seg skikkelig opp. S2 var bedre enn s1

Gammel 23-04-25, 09:56   #287
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har brukt et par kvelder på å se Evig singel på TV2 Play, og må bare le av karakteren Omid.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-25, 11:01   #288
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg jobber meg gjennom det som forsvinner fra tv2 play/britbox denne uka så nå ser jeg, Prime suspect og Mum.
Og jeg rekker definitivt ikke se alt på både serie og film lista mi der innen søndag.

Gammel 23-04-25, 11:49   #289
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har brukt et par kvelder på å se Evig singel på TV2 Play, og må bare le av karakteren Omid.

Jeg har en mann i huset som roper «bra!!» til alt jeg gjør nå, så jeg angrer på at vi så noen episoder.

Gammel 23-04-25, 13:39   #290
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i området drar vi kjensel på fetsokningen Kennet fra evig singel. Jeg gikk selv på videregående med Trond Fausa Aurvåg (som er fra Fetsund og heldigvis ikke spiller seg selv i den rollen - men typen er velkjent).

Gammel 23-04-25, 17:47   #291
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Her i området drar vi kjensel på fetsokningen Kennet fra evig singel. Jeg gikk selv på videregående med Trond Fausa Aurvåg (som er fra Fetsund og heldigvis ikke spiller seg selv i den rollen - men typen er velkjent).

Trond er heldigvis langt frå Kennet, ja. (Vi er i familie.) Men han er altså så god på å spele stusselige figurar.

Gammel 25-04-25, 08:51   #292
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har begynt på Festning Norge, og jeg liker den overraskende godt! Spennende serie.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-25, 11:59   #293
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har begynt på Festning Norge, og jeg liker den overraskende godt! Spennende serie.

Hvor er denne? Og hva slags type serie er dette?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-25, 13:02   #294
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny sesong av Andor.

Gammel 25-04-25, 15:17   #295
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hvor er denne? Og hva slags type serie er dette?

En framtidsdystopti om et tenkt Norge i 2037. Verden går til helvete, og Norge har bygget mur rundt landet og er selvforsynte. Tobias santelnann spiller statsminister som driver propaganda på at Norge klarer seg best alene. Det går veldig godt helt til det kommer en bakterie sjøveien. Og lenger har jeg ikke kommet. Men den er intens og spennende og egentlig nokså velspilt.

Gammel 27-04-25, 18:23   #296
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

En framtidsdystopti om et tenkt Norge i 2037. Verden går til helvete, og Norge har bygget mur rundt landet og er selvforsynte. Tobias santelnann spiller statsminister som driver propaganda på at Norge klarer seg best alene. Det går veldig godt helt til det kommer en bakterie sjøveien. Og lenger har jeg ikke kommet. Men den er intens og spennende og egentlig nokså velspilt.

Begynte på denne. Når kommer de siste tre episodene? Jeg fant bare fire på Prime.

Gammel 28-04-25, 08:14   #297
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har pauset Prime for en stund nå, og startet et Max abonnement.
Begynt på siste sesongen av The handmaids tale. Jeg er litt skuffet over denne sesongen. Kanskje mest fordi jeg syns så mange av scenene er mørke at det er umulig å få med seg det som skjer hvis det er snev av dagslys i stua.
Og så syns jeg ikke driven er like god som tidligere sesonger.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-25, 10:30   #298
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Begynte på denne. Når kommer de siste tre episodene? Jeg fant bare fire på Prime.

Aner ikke. Kommer de kanskje en gang i uka?

Vi har også bare sett de fire første.

Gammel 28-04-25, 12:33   #299
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Aner ikke. Kommer de kanskje en gang i uka?

Vi har også bare sett de fire første.

Takk. Da er det ikke bare meg i alle fall. Jeg ble litt paff over "slutten" for jeg trodde alle episodene var tilgjengelige. Vi får følge med. :-)

Gammel 28-04-25, 13:36   #300
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobland, av Guy Ritchie, med blant annet Tom Hardy, Pierce Brosnan og Helen Mirren. Hardbarket britisk gangsterkrim. Fenger både meg og mannen. Sky Showtime.

Sist redigert av My : 29-04-25 kl 15:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.