Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp meg å tenke ny bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-25, 10:29   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke ny bil

Når jeg vil ha like mange hestekrefter som i nåværende bil så utgår mange av de små.

Gammel 22-04-25, 11:16   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Når jeg vil ha like mange hestekrefter som i nåværende bil så utgår mange av de små.

Bare nysgjerrig, hva trenger du dem til? Den gamle Passaten vår hadde 100 HK, og jeg savnet aldri noe mer.
Hva Leaf'en min har, er jeg usikker på.

Jeg henger meg litt på de andre her: Du har jo kjørt en gammel bil, som neppe har vært særlig trygg. Ved å oppgradere til en nyere bil så får du mye sikkerhet på kjøpet, selv om bilen er liten. Bilen min nekter meg feks å kræsje inn i bilen foran, enda jeg tidvis prøver.

Selvfølgelig kjøper du den bilen du vil ha, men hvis du ikke skal bruke den til jobb engang, så er det antagelig ikke mye den bilen blir brukt. Hva er da bilbehovet ditt? Og er du villig til å bruke så mye penger på en bil som stort sett står i ro og taper seg i verdi?

Jeg har hatt samme diskusjonen med foreldrene mine, og innser at bil er veldig mye viktigere jo lenger vekk fra storbyene en bor. Så ta det som innspill til ettertanke, ikke kritikk av dine prioriteringer.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-25, 11:57   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg henger meg litt på de andre her: Du har jo kjørt en gammel bil, som neppe har vært særlig trygg. Ved å oppgradere til en nyere bil så får du mye sikkerhet på kjøpet, selv om bilen er liten. Bilen min nekter meg feks å kræsje inn i bilen foran, enda jeg tidvis prøver.

Skulle ønske hun som kjørte inn i sønnen min bakfra i dag hadde hatt det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.