|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kurs i militær motstandRef nyhetssak om obligatorisk kurs i militær motstand. Synes dere dette er en god ide? Og ville dere tatt det? Sist redigert av Høns : 13-03-25 kl 20:53. Årsak: Lagt inn lenke |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kurs i militær motstandDette har jeg ikke sett. Og jeg finner ikke noe på NRK eller Aftenposten heller. Kan du lenke?
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Kurs i militær motstandLinken er bak betalingsmur. Vil du si litt om hva som er dratt frem her?
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Kurs i militær motstandHelt for, skulle gjerne hatt det selv.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kurs i militær motstandHer er det en sak uten betaling: https://www.tu.no/nyhetsstudio/hoeyr...897?showFeed=1
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kurs i militær motstand
At alle 18-åringer, uansett om de skal i militæret eller ikke får tilbud om et frivillig kurs som inneholder enkel våpenbruk, førstehjelp og overlevelsestaktikker.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kurs i militær motstandOg andre som har lyst.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kurs i militær motstandJeg tror jammen meg at jeg kunne tenkt meg et slikt kurs selv. Kanskje ikke våpenbruk-delen, men det øvrige.
![]() |
![]() |
|
|