Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai for tenåringer

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-25, 11:57   #12
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai for tenåringer

17. mai er en litt krevende dag der. Jeg er enig i det. Vi kjente veldig på det da vi fikk barn og ikke hadde noen med barn rundt oss og så godt som alle vi kjente enten feiret med familie eller var på den typen fester som det ikke var noe gøy å ha med barn på.

Vi har pleid å gå til byen for å se på toget og så gå hjem og spise. Vi har prøvd ulike varianter av å invitere folk til oss, mer eller mindre vellykket om jeg skal være helt ærlig.

Etter at jentene har flyttet hjemmefra så drar vi nå til byen for å se på toget. Så kommer vi hjem og skifter til turtøy og går en tur på fjellet. Det er overraskende mange mennesker på Ulriken på ettermiddagen på 17. mai. Dersom hun er turglad, så er jo det et alternativ.

Har hun noen venner som det hadde vært hyggelig å invitere? Kanskje dere kan være det stedet som setter i gang en hyggelig tradisjon. Det er helt sikkert andre tenåringsforeldre som sliter med det samme.

Ellers tror jeg at jeg ville prøvd å lage deres egen tradisjon som dere kunne vært åpen med å invitere inn i. Enten det er grilling eller isfest.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.