Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dress til 18-åring - hva gjelder nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-25, 10:23   #21
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dress til 18-åring - hva gjelder nå?

Ja, virker som stilen er mer romslig nå. Men den gamle dressen er rar, altså.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-25, 14:41   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dresser endrer jo stil på lik linje med alt annet - ser jo at dressbukser med legg er tilbake bl.annet.

Gammel 13-03-25, 14:55   #23
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dress til 18-åring -hva gjelder nå?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Min mann er også utvokst ( ), og han har dresser fra Dressmann. Trener sønnen din? Min mann trener mye styrke, og opplevde nå at dressbuksa hadde blitt for trang i lårene. Da er Dressmann genialt, fordi man kan dra å kjøpe ny bukse (uten å måtte kjøpe jakke også) fordi de ofte har de samme modellene inne.
Så trening har mye å si selvom man er utvokst.

Så egentlig bør vi vente til han er eldre enn din mann, mener du, med å kjøpe en litt dyrere dress?

Gammel 13-03-25, 15:16   #24
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Gøy med dyr dress og spesielt om en finner det på super salg, så skjønner godt dere vil kikke etter det når muligheten er der.

Ene min like vest til dressen. Han har både blå dress og grå.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-25, 15:40   #25
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Gøy med dyr dress og spesielt om en finner det på super salg, så skjønner godt dere vil kikke etter det når muligheten er der.

Ene min like vest til dressen. Han har både blå dress og grå.

Ja, og spesielt når han aldri spør om eller forventer noe dyrt, og fortjener det.

Gammel 13-03-25, 16:23   #26
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dress til 18-åring -hva gjelder nå?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så egentlig bør vi vente til han er eldre enn din mann, mener du, med å kjøpe en litt dyrere dress?

Min mann er snart 43, men ser ut som han er 17, så han er allerede eldre.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-25, 11:05   #27
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Da ble det faktisk dresskjøp. Var først på en butikk hvor de ikke hadde riktig størrelse, men hvor vi møtte en av de mer klesbevisste kompisene til storesøster, som sendte oss i riktig retning, og hvor vi fant det vi var ute etter. Mellomblå, klassisk snitt, av merke Frislid. 100% ull vevd i finmønstret fiskebensstruktur, slik at den får en svakt stripet effekt. Veldig fin, passet perfekt, og 4000 kroner i rabatt (fra 7000 til 3000). Og ikke minst, han var veldig fornøyd selv.

Sist redigert av My : 15-03-25 kl 17:47.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-25, 17:35   #28
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Min sønn som er på samme alder som din har nå en dress fra Jack&Jones, den ble imidlertid kjøpt til 17.mai i fjor og han har vokst noen cm siden den tid, så spørs om den holder i år. Fasongmessig er han fornøyd med den. Vi har også en Oscar Jacobson jakke liggende som er for liten til faren, så planen er at neste dress blir å kjøpe bukse til denne jakken. Men siden han er både høyere og lengde i armene enn faren så spørs det. Han er 15 kg lettere da, så det er håp!

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-25, 18:40   #29
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Så bra My! Min var selv på Toilldag (en dag jeg aktivt styrer unna Midtbyen) og fikk tak i en dunvest fra Übr. Full finansbrolook på den ferske 17.åringen med andre ord. Snålt .

Gammel 15-03-25, 23:09   #30
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Så bra My! Min var selv på Toilldag (en dag jeg aktivt styrer unna Midtbyen) og fikk tak i en dunvest fra Übr. Full finansbrolook på den ferske 17.åringen med andre ord. Snålt .

Min var lite interessert i å se etter noe annet (ikke veldig opptatt av klær), han ville hjem fra det dårlige været. Jeg skyr også vanligvis byen som pesten på Toilldag, dette tror jeg er første gangen jeg aktivt har oppsøkt den. Men det gikk heldigvis smertefritt og glatt for seg. Det var Gunnar Ree vi endte opp med å handle på. I følge vår 19 år gamle rådgiver (som i storesøsters venn, som vi møtte på Retro) er det bare å gå direkte dit, hvis det er dress man er ute etter. Jeg har aldri vært inne der før, og tenkte det var et sted bare godt voksne menn handlet. Men ikke i følge denne unge mannen, han hadde selv kjøpt seg dress der i dag. Og de hadde da også veldig bra utvalg, og hjelpsomme og flinke, forholdsvis unge ansatte.

Gammel 16-03-25, 10:58   #31
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Gunnar Ree er kjempebra! Og de har peiling.Mannen min er fast kunde.

Gammel 16-03-25, 18:13   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra det ble dress! Vi solgte Frisliddresser på Match Man på 90-tallet da jeg jobbet på Galleriet hver lørdag. Bra kvalitet.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-25, 19:01   #33
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Haha! Jeg har også jobbet på Match og solgt Frislid. Veldig bra dresser. Norskprodusert og greier (de var iallfall det). De solgte dem på Arne Rønning frem til de la ned. Min mann har en Frislid dress av nyere år og den er fin.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.