Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-25, 22:58   #281
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Familiebursdag for 23-åringen. Yngste gjest på 7 uker var definitivt mer av et midtpunkt enn jubilanten. Men jeg fikk noen veldig fine bilder av ham med den lille gjesten på fanget.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-25, 00:25   #282
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

FaceTime med min lille venn på snart 3 år, som ønsket seg veldig en PawPatrolkake til bursdagen sin. Klart han får.

Du må være verdens beste bestemor! Alle skulle hatt en som deg.

Gammel 10-03-25, 14:47   #283
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig vær (nå som VM er over ), og mange entusiastiske snaps fra jentungen som har et semester i Paris, og som for øyeblikket har besøk av to venner hjemmefra, og derfor er ute og gjør "turist-ting", som hun sa. Akkurat nå: Kunst-spam fra Louvre.

Gammel 11-03-25, 15:46   #284
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Min 14 år gamle bil skled gjennom EU-kontrollen uten merknader.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-25, 15:52   #285
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Min 14 år gamle bil skled gjennom EU-kontrollen uten merknader.

Herlig! Har like gammel og det som måtte gjøres var å skifte en lyspære. Håper det indikerer et par år til uten store utgifter.

Gammel 11-03-25, 16:53   #286
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke helt glad, men uansett.
I går måtte mannen min utføre HLR på en tilfeldig forbipasserende som falt om med hjertestans. I dag fikk han sms om tilbud om å debriefe hvis han ønsket det.
Jeg er veldig glad for at helse anerkjenner at en slik opplevelse kan være overveldende for mannen i gata og gir et slikt tilbud.

Gammel 11-03-25, 17:53   #287
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

En kollega og jeg har endelig fått startet på en oppgave vi fikk for en god stund siden. Vi har begge vært utsatt for andre ting som haster ennå mer, men i dag kom vi i gang. Kanskje blir vi ferdig før jeg pensjonerer meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-25, 16:16   #288
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Tannlegen med yngste. Rart at det gir glede, men å få ham til å gjøre noe er så skjørt at det kan bikke alle veier. Time 12, med beroligende. Fem på tre var vi ferdige. Han hadde totalt fire hull - to ble tatt sist (for et halvt år siden, også har vi prøvd sikkert 8 ganger før det gikk i dag) og to ble tatt i dag. Bruker lang tid både for å ikke stresse ham og fordi tannlegen også veileder studenter innimellom.

Han var ganske sint på meg før vi kom oss avgårde, og han snakka ikke til meg før den beroligende medisinen slo inn. Men ettersom han faktisk fulgte etter meg både på bussen og inn til tannlegen så visste jeg at det ville gå denne gangen. Vi skulle egentlig utnytte «rusen» til å få tatt blodprøver på sykehuset, men de stengte før vi ble ferdige.

Han skal egentlig på kino med støttekontakten i kveld, men spørs om det må utgå. Var ganske redusert rett etter timen, men får se når medisinen er helt ute av kroppen.

Det er forøvrig også en glede: støttekontakten. En stødig fyr bare halvåret eldre. Han tar den utfordringen som yngste tross alt er på strak arm. De klatrer stort sett, og de både prater og ler sammen.

Gammel 13-03-25, 09:27   #289
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Så fint å lese jolie.
Hvordan gikk det videre i går da? Ble det kino?

Vi var på valpebesøk i går. Det er balsam for sjela.
Om 8 dager kommer en liten pelsdott hjem til oss. Hun er sååå nydelig.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-25, 10:54   #290
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk trent før jobb, og det er sol i Oslo. Også har jeg fått unna et par oppgaver jeg har gruet meg til å ta fatt i, nå hadde jeg endelig tid og mentale krefter.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-25, 13:41   #291
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter-lunsj-kaffekopp på takterrassen, i solskinnet, med hyggelige kolleger.

Gammel 13-03-25, 14:38   #292
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solskinn og en middagsdate med venninne jeg sjelden ser.

Gammel 13-03-25, 17:04   #293
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på toget for en langhelg i Bergen sammen med Helten. Med knallblå himmel og litt snø her og der og mange gårder og nye og gamle og forfalne hus å se på fra togvinduet. Vi fant ut at sist vi var sammen i Bergen må ha vært på 1990-tallet.

Gammel 14-03-25, 12:06   #294
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokolade

Gammel 14-03-25, 12:22   #295
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Fantastisk solskinn med deilig tur og nå strikketøy i solveggen, endelig!

Gammel 14-03-25, 21:56   #296
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Bergen, Fløibanen, sol, fin gåtur og fint vær og en liten kafé med hyggelig eier og gjester. Der fikk jeg kontakt med ei frøken på ca fire år, og moren også. Vesla syntes det var så spennende med lekene kaféen hadde og med sånne gamle damer som lekte og spøkte.

Gammel 16-03-25, 21:30   #297
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Et glass riesling som nærmest smaker ananas. Lykkepromille.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-25, 21:46   #298
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig fjelltur i byfjellene, med det resultat at jeg har blitt litt rød på nesen .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-25, 22:39   #299
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Årets første hestehov!
Sol!

Gammel 19-03-25, 23:16   #300
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Et ønske og villighet fra noen til å gjøre noe fint for noen andre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.