|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Vintersykling i OsloMin sykkel er sjukemeldt og eg treng ein reperatør som kan komme og hente han.
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vintersykling i OsloFant du reparatør som kan komme og hente, nokon? Vi trenger nemlig også det.
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Sv: Vintersykling i OsloDet er fryktelig lenge til! Jeg har vært dum nok til å låne bort den gamle sykkelen min til en venn etter helga, så jeg håper at værmeldingen slår til. Så lenge det er pluss-grader hele døgnet, vil det vel gå fint å sykle med sommerdekk?
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vintersykling i OsloJa, om det er pluss grader hele døgnet og tørt er det ikke noe problem. Du kan være litt ekstra forsiktig under underganger og broer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Sv: Vintersykling i OsloDet går som regel bra nå om du er ekstra forsiktig. Så lenge det er plussgrader hele døgnet så burde det gå helt fint, men det er det ikke her hos oss (i Oslo) nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|