|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg blir alltid nesten litt satt ut av det spørsmålet, for jeg føler ikke at jeg har en skikkelig hobby. Imidlertid driver jeg med masse greier, trening, hunden, fotografering, lesing (i perioder), borddekking, intens ferieplanlegging og tilhørende research (for tiden bruker jeg faktisk mest tid på akkurat det). Jeg er også veldig glad i å lage mat, særlig å ha gjester og kan lage et enkelt måltid til fire personer til et stort prosjekt over mange dager med googling av oppskrifter for å sette sammen meny og drikke, innkjøp, bordpynt, blomster og annen forberedelse. Tilsvarende er jeg rimelig giret på pynting til høytider og alt som kan feires. Andre ting som tar tid er å hjelpe min gamle mor med diverse og jeg har også et par prosjekter jeg har hjulpet venner med (styling, korrekturlesing etc.) samt at jeg fører regnskap for et sameie. Også har jeg vært frivillig besøksvenn med hund for Røde kors i seks år. Så jada, dagene går unna og jeg kjeder meg over hodet ikke selv om jeg har hauger av fritid siden jeg ikke jobber. Skal dog ikke skjule at det også blir en del tid på sofaen med TV etc. Sist redigert av liefje : 07-03-25 kl 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Mine fritidsinteresser bedrives stort sett i eller i umiddelbar nærhet av hjemmet, eller i tilknytning til barnas fritidsaktiviteter, men barna vokser til så jeg skal på sikt finne noe organisert der man treffer andre og er sosial, så jeg ikke blir fullstendig einstøing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Hmh, har to barn boende hjemme fortsatt (begge fosterbarn) og det yngste krever mye oppfølging.
![]() |
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Vi ble barnetomme ca 2019. Det jeg gjør på fritiden er å lese og å se på snooker og å gå turer både i skogen og i by- eller tettsteder vi ikke kjenner så godt. Innimellom lager vi mat av ymse slag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?
Åh, DET kjenner jeg at jeg hadde likt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Hyacint: Det har tatt tid etter hjerneskadene å finne ut hva jeg får til og hvor lenge om gangen jeg kan drive med ymse. Endelig syns jeg at jeg vet hvor grensene går, både om hva, når og hvor lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?
Jeg vet ikke hva du har vært gjennom, men en klem til deg uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg har fått mye mer fritid etter at minste fikk lappen og kunne forflytte seg selv til skole og trening. Vi følger opp i sommersesongen da vi reiser på turneringer land og strand rundt i helgene. Veldig glad de helgene vi kan sove i egen seng. Til høsten flytter hun og da får vi mulighet til å bestemme selv over egen fritiden.
![]() |
|
|