Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva driver du med på fritiden?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-25, 12:17   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med på fritiden?

Akkurat nå: doomscroller.

Ellers: Jeg prøver å få trent 3-4 ganger uka, også går jeg på en del gøye yogaworkshops i tillegg. Typ gongbad i Emanuel Vigeland-mausoleet, Solvervsyoga osv. TIl å være fullstendig ateist og realist er jeg forbløffende glad i alternativgreier i yoga.

Jeg går også mye tur i marka.

Jeg er med i en leseklubb, der vi leser en bok og møtes på restaurant og snakker om den.

Alle disse tingene er sosiale aktiviteter også; jeg gjør det sammen med gode venner.

Ellers har jeg en kolonihage som krever mye oppussing og hagearbeid, jeg syr litt, strikker litt og maler litt. Også går jeg mye på teater og kino.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.