Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva driver du med på fritiden?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-25, 12:03   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med på fritiden?

Jeg holder på å skifte frivilligaktivitet. Frivillighet tar en ettermiddag i uken og med den nye kan det bli litt mer.

Ellers så prøver jeg å trene på de dagene jeg får det til og så går jeg en del på teater.

En vanlig dag der jeg ikke har andre planer så arbeider jeg til ca 16-16.30, så trener jeg, da går det to timer til å komme til treningssenteret, skifte, trene og komme meg hjem. Det vil si at jeg stort sett er hjemme ca 18-18.30. Annenhver dag lager jeg mat, de andre dagene blir jeg laget mat til og da bruker jeg den tiden på annet husarbeid. Vi spiser vanligvis kl. 19 og så er det mest sofa og strikketøy etterpå. Enten med en bok eller en lydbok. Jeg ser forholdsvis lite tv, mannen er ikke noe glad i å se og jeg synes det er litt vanskelig å dominere stuen med den lyden. Så det gjør jeg mest om jeg er alene hjemme.

Dersom jeg ikke trener så har jeg enten en annen plan på ettermiddagen, eller så bruker jeg den ekstra tiden på hage, eller husarbeid.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.