Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kunne du overnattet et sted det spøker?
Ja, selvsagt, sånt tror jeg overhodet ikke på 39 52,00%
Ja, men jeg ville nok tenkt litt på det 14 18,67%
Ja, men jeg ville vært engstelig 4 5,33%
Nei, antakelig ikke 11 14,67%
Er usikker 4 5,33%
Er du sprø? Bare glem det! 3 4,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-25, 09:01   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tror ikke på sånt overhode.
Men jeg er også verdens mest mørkredde menneske og kunne aldri bodd et slikt sted alene. Sammen med mannen kunne jeg sovet hvor som helst.

Samme her, legg til husredd. Jeg synes mye er skummelt alene, men takler det fint sammen med andre. Jeg kan også være den trygge voksnaemed et barn, så jeg trenger ikke ha med en annen voksen. Jeg hadde ikke valgt å sove et hjemsøkt sted hvis jeg kunne velge, og i alle fall ikke sovet alene på rommet.

Gammel 03-03-25, 09:30   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Eg får litt utslett når folk kjem med "det finnes mer mellom himmel og jord", så ja. Eg hadde ikkje hatt motforestillingar mot å sove verken her eller der.

Trur hotell som kallar seg heimsøkte gjer det berre for gimmick.

Gammel 03-03-25, 10:19   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg får litt utslett når folk kjem med "det finnes mer mellom himmel og jord", så ja. Eg hadde ikkje hatt motforestillingar mot å sove verken her eller der.

Trur hotell som kallar seg heimsøkte gjer det berre for gimmick.

Det tror jeg også, og for meg blir spørsmålet egentlig like meningsfullt som "hadde du badet i samme vann som nøkken?" eller "hadde du gått gjennom en skog hvor det bodde troll?"

For at spørsmålet skulle gi mening for meg burde det heller stått "Hadde du overnattet på et hotell som gir seg ut for eller har ord på seg for å være hjemsøkt?". Fordi i min verden finnes det ikke egentlig hjemsøkte hotell, noe mer enn det finnes skoger med troll.

Sist redigert av My : 03-03-25 kl 12:13.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.