|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kunne du overnattet et sted det spøker? | |||
Ja, selvsagt, sånt tror jeg overhodet ikke på |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 52,00% |
Ja, men jeg ville nok tenkt litt på det |
14 | 18,67% |
Ja, men jeg ville vært engstelig |
4 | 5,33% |
Nei, antakelig ikke |
11 | 14,67% |
Er usikker |
4 | 5,33% |
Er du sprø? Bare glem det! |
3 | 4,00% |
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Ramlet over et tv-program om noen som skulle overnatte på verdens (visstnok) mest hjemsøkte hotell i Irland. Det satte i gang en diskusjon i heimen. Sønnen (20) skal bo på Fleischers på Voss om noen uker, og han påstår at han skal bytte hvis han får rom 407. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Tja, jeg er nok litt selvmotsigende jeg også. I utgangspunktet tror jeg ikke på at noe er hjemsøkt, men jeg hadde nok syntes det var litt ubehagelig å skulle sove alene (sammen med noen hadde vært problemfritt) i et rom som alle andre mente var hjemsøkt eller syntes var skummelt. Så ja, jeg hadde nok gjort det, men hadde helt sikkert tenkt litt på det likevel.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Jeg er verken overtroisk, hus- eller mørkeredd, og sover alltid godt. Så jeg hadde ikke hatt noe problem med det på forhånd i alle fall. Da måtte det ha skjedd noe helt spesielt underveis, som gjorde at jeg vegret meg for å gjøre det på nytt (Ine og Linn sov for øvrig også godt i dette "hjemsøkte" hotellet i Irland, hvis det var Null Stjerner du så).
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?
Jeg tror deg, altså, men er det du sier at du hadde sovet som en stein selv på rom 407 på Fleischers? (Bare sånn at jeg tolker deg riktig.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Jeg tror det var det programmet, ja, men jeg har aldri sett det før og så bare en liten del av dette, så jeg fikk ikke med meg annet enn den delen om det hjemsøkte hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Jeg tror ikke på sånt overhode.
![]() |
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Jeg hadde i alle fall sovet som en stein på rom 407 på Fleischers. Det hadde jeg sikkert gjort på påståtte «hjemsøkte» hoteller i utlandet også, i og med at jeg ikke tror på overnaturlig vås. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Hm, dette har jeg ikke reflektert over, men jeg lurer på om det er slik jeg har det også. For jeg kan være litt mørkredd eller husredd. Jeg er ikke redd dersom jeg sover med noen andre. Jeg sover dårligere når mannen er bortreist, men det er ikke fordi jeg er redd for spøkelser ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Den siste setningen må du forklare mer. Hva er det som gjør gamle overnattingssteder skumle hvis du ikke tror på sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?For å si det slik, for mange år siden var jeg på hotelltur med gamlejobben. Husker jeg ikke helt feil, var dette Klekken hotell, og der skal det visst spøke noe inderlig, spesielt på et av rommene vi ble tildelt. Jeg meldte meg frivilligvtil å ta det, da flere i følget blånekta. Jeg merka ikke en pøkk, gitt.
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
Gamle hus er ofte mørke og uoversiktlig og dører og gulv knirker. Jeg er redd for å bli skremt, og det blir jeg av mørke og av ukjente lyder. Men jeg er redd for skumle, gale, levende mennesker, ikke døde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Skjønner. Jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Hadde ikke hatt problemer med det.
![]() |
#15 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Hadde nok sovet godt nesten hvorsomhelst, men jeg kan være mørkredd. Jeg er redd for skumle menn. Og hunder. Ikke spøkelser og gjenferd og sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Ja, har gjort det også. Var på "Ghost hunt tour" i England i fjor - det var ekstremt gøy! Bodde på hjemsøkt luksushotell en helg og var med på diverse guidede turer i området sammen med en gjeng andre spøkelsesjegere. Intens helg, opplevde mye rart og traff mange morsomme folk.
![]() |
#17 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?... jeg svarte ikke i pollen da ingen av alternativene passet for meg.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?Ikke noe for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ja, den mangler alternativet "ja, selvsagt, jeg synes sånt er skikkelig spennende og gøy!"
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-03-25 kl 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|