|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg pleier egentlig å bruke leppestift, men så forsvant det merket jeg brukte og jeg finner ingen ny som ikke tørker ut leppene mine fullstendig.
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg liker de fra Clinique.
![]() |
#3 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg liker også Clinique. Black honey tror jeg passer de fleste.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneClinique har tre forskjellige merker. Hvilken av dem sikter dere til?
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneIkke prøvd den i midten. Men både den til venstre (black honey er favoritt, men den er ikke matt) og og er gode. Synes jeg. Har også brukt en matt serie med firkantet sølvkork, men ser ut som den er vekk?
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg liker også Almost Lipstick i Black Honey (men jeg er en sånn som synes at ingen skal vite at jeg har leppestift på
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg bruker Burts bees lip shimmer. De gir fukt og farge, og er i naturlige farger. Billige og fås kjøpt på parfymeri, vita og endel apotek.
![]() |
#8 |
med tunga på styret
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppene
Almost lipstick.
![]() |
#9 |
Tatt på
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg liker denne fra Elizabeth Arden godt.
![]() |
#11 |
Teller ned
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneMen, almost lipstick sitter jo ikke godt. Det er en grunn til at den heter almost lipstick. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneMaxfactor lipfinity. Tobase, blank i starten, men så matt. Sitter hele dagen. Jeg bruker lypsyl på natta, da har leppestiften forsvunnet til morgenen etter. Hvis ikke, må de fjernes med sminkefjerner.
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppene
Jeg har også Black honey, men for meg er det mer en lypsyl med farge og ikke en leppestoft. Fargen sitter ikke lenge og er nokså svak.
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppene- Og det er også den fra Elizabeth Arden og Vossabia, som er over her. Ingen av de er leppestifter. Selv Vossabia gir en følelse av å måtte ha på mer og mer, slik som lipsyler gir. Det tørker ut på sikt, selv om de gir en følelse av fukt der og da.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneDenne gir mye farge, og kan enten brukes som glossy eller matt. Presser du den av med et litt papir etter påførelsen blir den matt. Jeg synes ikke den tørker ut like mye som en stift, men ville kanskje prøvd den først. For noen år siden var fargen mai type hypet veldg på Tiktok, da fikk jeg ikke tak i den fargen, så jeg har Berry banger.
![]() |
#16 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneBåde Shiseido og Mac har matt og fuktende leppestift som holder godt og ser bra ut. Har du mulighet for utlandstur har Charlotte Tilbury også veldig bra leppestift og nude blyant.
![]() |
#17 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg elsker disse leppestiftene fra Mary Kay https://marykaynorway.no/no/mary-kay...k-mauve-moment |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg sliter veldig med at matte lebestifter tørker ut leppene, det er ingen som er virkelig gode, syns jeg. Men denne er det nærmeste jeg har kommet: https://www.kochparfymeri.no/collect...45258247799021
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg liker Esteé Lauder sine leppestifter. Dog litt usikker på om de sitter godt. Jeg synes jo slike leppestifter som sitter så godt at de krever sminkefjerner er en no-go, så jeg er kanskje ikke i målgruppa.
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg bruker en leppepomade fra Bobbi Brown under leppestift for fukt. Men denne er vanskelig og finne, og blitt litt dyr. https://no.lookfantastic.com/bobbi-b.../11511709.html
![]() |
|
|