Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-25, 09:23   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppene

Jeg pleier egentlig å bruke leppestift, men så forsvant det merket jeg brukte og jeg finner ingen ny som ikke tørker ut leppene mine fullstendig.

Jeg tror at jeg ønsker meg en som er matt. Det er ikke egentlig viktig, men jeg synes ofte at de sitter så veldig mye bedre. Så jeg ber om at dere anbefaler en som både sitter godt og som ikke tørker ut leppene. Sistnevnte er en større problemstilling om vinteren, men ... det er jo vinter nå.

Jeg vil at den skal være tilgjengelig i butikk slik at jeg kan se på fargene på ordentlig.

Gammel 07-02-25, 10:37   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppene

Jeg liker de fra Clinique.

Gammel 07-02-25, 11:07   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker også Clinique. Black honey tror jeg passer de fleste.

Gammel 07-02-25, 11:11   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Clinique har tre forskjellige merker. Hvilken av dem sikter dere til?

https://www.clinique.no/products/1605/makeup/lipsticks

Gammel 07-02-25, 11:19   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke prøvd den i midten. Men både den til venstre (black honey er favoritt, men den er ikke matt) og og er gode. Synes jeg. Har også brukt en matt serie med firkantet sølvkork, men ser ut som den er vekk?

Gammel 07-02-25, 11:20   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også Almost Lipstick i Black Honey (men jeg er en sånn som synes at ingen skal vite at jeg har leppestift på ).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 11:59   #7
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker Burts bees lip shimmer. De gir fukt og farge, og er i naturlige farger. Billige og fås kjøpt på parfymeri, vita og endel apotek.

Gammel 07-02-25, 12:49   #8
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Clinique har tre forskjellige merker. Hvilken av dem sikter dere til?

https://www.clinique.no/products/1605/makeup/lipsticks

Almost lipstick.

Gammel 07-02-25, 13:15   #9
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker denne fra Elizabeth Arden godt.
https://fredrikoglouisa.no/produkt/e...lwSVGOzJoYMTQ6

Gammel 07-02-25, 16:41   #10
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Har hørt mange er fornøyd med vossabias lebestift.

Gammel 07-02-25, 17:29   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Men, almost lipstick sitter jo ikke godt. Det er en grunn til at den heter almost lipstick.

Denne sitter som støpt https://www.maybelline.no/alle-produ...?variant=Lover

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 17:35   #12
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Maxfactor lipfinity. Tobase, blank i starten, men så matt. Sitter hele dagen. Jeg bruker lypsyl på natta, da har leppestiften forsvunnet til morgenen etter. Hvis ikke, må de fjernes med sminkefjerner.

Gammel 07-02-25, 18:59   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ikke prøvd den i midten. Men både den til venstre (black honey er favoritt, men den er ikke matt) og og er gode. Synes jeg. Har også brukt en matt serie med firkantet sølvkork, men ser ut som den er vekk?

Jeg har også Black honey, men for meg er det mer en lypsyl med farge og ikke en leppestoft. Fargen sitter ikke lenge og er nokså svak.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 19:02   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Og det er også den fra Elizabeth Arden og Vossabia, som er over her. Ingen av de er leppestifter. Selv Vossabia gir en følelse av å måtte ha på mer og mer, slik som lipsyler gir. Det tørker ut på sikt, selv om de gir en følelse av fukt der og da.

Jeg har alle tre, og den fra EA er den som tørker ut minst, synes jeg. De er vel basert på Eight Hour cream?

Gammel 07-02-25, 19:08   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Denne gir mye farge, og kan enten brukes som glossy eller matt. Presser du den av med et litt papir etter påførelsen blir den matt. Jeg synes ikke den tørker ut like mye som en stift, men ville kanskje prøvd den først. For noen år siden var fargen mai type hypet veldg på Tiktok, da fikk jeg ikke tak i den fargen, så jeg har Berry banger.

https://fredrikoglouisa.no/produkt/p...p-stain-65-ml/

Gammel 07-02-25, 20:50   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Både Shiseido og Mac har matt og fuktende leppestift som holder godt og ser bra ut. Har du mulighet for utlandstur har Charlotte Tilbury også veldig bra leppestift og nude blyant.

Gammel 07-02-25, 21:59   #17
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker disse leppestiftene fra Mary Kay https://marykaynorway.no/no/mary-kay...k-mauve-moment

De sitter kjempegodt uten å tørke ut leppene

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 23:09   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter veldig med at matte lebestifter tørker ut leppene, det er ingen som er virkelig gode, syns jeg. Men denne er det nærmeste jeg har kommet: https://www.kochparfymeri.no/collect...45258247799021

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-25, 08:37   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Esteé Lauder sine leppestifter. Dog litt usikker på om de sitter godt. Jeg synes jo slike leppestifter som sitter så godt at de krever sminkefjerner er en no-go, så jeg er kanskje ikke i målgruppa.

Jeg synes de lukter ganske godt i tillegg. (Noe som teller for meg)

Gammel 08-02-25, 09:28   #20
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker en leppepomade fra Bobbi Brown under leppestift for fukt. Men denne er vanskelig og finne, og blitt litt dyr. https://no.lookfantastic.com/bobbi-b.../11511709.html

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.