Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liten men romslig crossoverveske?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-25, 16:57   #21
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten men romslig crossoverveske?

Fader og, hvorfor gikk jeg inn på denne tråden. Nå ønsker jeg meg alle veskene!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-25, 18:12   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne fra Moo synes jeg er veldig fin, og ser ut til å kunne oppfylle kravene? https://www.moo.no/produkter/promenada-mini-svart/

Jeg kunne virkelig kjøpt mange av disse MOO-veskene. Jeg ser både etter en crossover og en jobbveske. Det kan bli veldig dyrt.

Gammel 31-01-25, 09:44   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Himmel og hav, for noen priser! Jeg er også på jakt etter en liten crossoverveske, siden den jeg bruker på ferie, er ødelagt. Men jeg er mer på «finner jeg ikke noe på 70 %-salget på Accessorize, kan det være det samme».

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 09:50   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i at det er mange dyre vesker, men siden jeg vil ha skinn så blir det litt dyrere. Men sier ikke nei takk til en på tilbud i skinn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 10:03   #25
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er grunnen til at jeg utelukkende ser etter vesker på 'tise eller i litt finere brukt-/vintagebutikker. Det er utrolig mange fine vesker som folk selger, også dyre vesker i ekte skinn. Er det ei spesifikk veske jeg ønker meg legger jeg inn lagret søk på det merket på 'tise og Finn. Så den veska jeg nevner i mitt første innlegg i tråden kjøpte jeg på 'tise for 700 kroner, i stedet for i butikken til 1500 kroner. Og den så helt ny ut.

Så liker jeg best litt nøytrale vesker, som ikke har noe tydelig merke eller et design som "alle" kjenner til. Derfor bryr jeg meg heller ikke om de dyreste, for det er gjerne merkene man betaler for, når man kommer over et visst nivå, kvaliteten når jo ei grense et sted. Derfor liker jeg også å handle på Etsy, de gangene jeg kjøper nytt, der finner jeg ofte design jeg liker, håndsydd og god kvalitet, samtidig som det ikke er en som mange andre har eller kjenner igjen. Man betaler selvsagt for kvalitet der også, men de kommer likevel aldri opp i slike spinnville priser som enkelte merkevesker gjør.

Sist redigert av My : 31-01-25 kl 10:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 12:40   #26
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det er dyre greier. Moo-veskene synes jeg er verd prisen, både pga kvalitet, norsk design, og bærekraftig produksjon.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 12:47   #27
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hvs med en veske av kork?
https://corkini.no/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 12:53   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en MOO-veske som jeg bruker på jobb. Er veldig fornøyd med den.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 14:17   #29
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hippi Grace er også norsk design, norsk gründer, veskene er sydd i Spania og Hippi Grace har en internasjonal topp A karakter for sosial ansvarlighet. Hvis noen er interessert i norsk og etisk.

Gammel 31-01-25, 14:21   #30
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Hippi Grace er også norsk design, norsk gründer, veskene er sydd i Spania og Hippi Grace har en internasjonal topp A karakter for sosial ansvarlighet. Hvis noen er interessert i norsk og etisk.

Modellen som heter Kyoto var fin.

Gammel 31-01-25, 15:58   #31
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har to vesker frå Hippie Grace og har ikkje vore fornøgd med kvaliteten. Nagler og trådar som løsnar etter kort tids bruk tenker eg ikkje høyrer heime i den prisklassa.

Gammel 31-01-25, 17:34   #32
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Modellen som heter Kyoto var fin.

Den et fin.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har to vesker frå Hippie Grace og har ikkje vore fornøgd med kvaliteten. Nagler og trådar som løsnar etter kort tids bruk tenker eg ikkje høyrer heime i den prisklassa.

Ukjent for meg .Kjenner til modellene 2in1 og Barcelona. Og klassisk lang og flettet stropp som begge er tykk og myk kvalitet. Hvordan er servicen hvis reklamasjon da?

Gammel 04-02-25, 10:06   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den et fin.

Ukjent for meg .Kjenner til modellene 2in1 og Barcelona. Og klassisk lang og flettet stropp som begge er tykk og myk kvalitet. Hvordan er servicen hvis reklamasjon da?

Service var fin! Eg fekk tilsendt nye nagler (som eg sjølvsagt aldri har fått satt på ) og fikk rabatt på neste veskekjøp som har rakna litt i en søm.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.