|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#842 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Trondheimsolistene og Gjermund Larsen i kveld, ser det ut til.
![]() |
#845 |
I mål
|
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Ja, nå er det faktisk en del billetter liggende altså, for varierende aldersgrupper vil jeg si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Vi har akkurat hatt en fantastisk tur til Sri Lanka, anbefales virkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Billetter i skuffen 3I helga har jeg planlagt årets vintur med studievenninnene. Mannen og jeg kombinerer med litt sol og bading også, så nå blir det en liten uke i Antibes i slutten av september, før vi drar til Bordeaux for vinsmaking og gourmetmat. Jeg gleder meg!
![]() |
#853 |
koko
|
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Hallai! Billett som skal brukast i morgon, då blir det buss og tog Ålesund-Oslo på meg. Slaraffen, vennetreff, kaffi og vin på planen
![]() |
#854 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Flybilletter til Split og villa i Trogir bestilt 05.07-19.07. I fjor booket vi villa via booking.com, og etter å ha gitt en veldig god review der, så fikk vi en mail fra dem om at de ville gi oss 25% på årets priser. Og siden det var et ganske dyrt hus, så hev vi oss rundt og tok den dealen.
![]() |
#855 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Ohh, jeg har også noen billetter i (den digitale) skuffen min!
![]() |
#856 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Flybilletter til varmen i sommer. Bestilte i går, og blir der i fire uker. Endelig!
![]() |
#857 |
flisespikker
|
![]() Sv: Billetter i skuffen 331. januar: Kino med musikk: Metropolis (Cinemateket)
![]() |
#859 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Paris, 4.-7. april
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-02-25 kl 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen 3Vi skal på Vamp og Stavanger Symfoniorkester i Stavanger konserthus 21.02, og på Doktor Bergeland bryter taushetsplikten på latter 08.03.
![]() |
|
|