|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#842 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Blondie.
#843 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #20Blondie
![]() |
#844 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg vil ha kokk og husholderske. Basta!
#845 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg vil ha en tradwife! Evt bli sånn trofékone med hushjelp. Jeg er lite interessert i husarbeid og synes det å lage mat er gøy bare når jeg ikke må.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 27-01-25 kl 21:56. |
![]() |
![]() |
#846 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråd #20Trofekone med hushjelp, ja, det vil jeg også bli. Det kan da vel passe seg, jeg blir da snart direktørfrue, så hvorfor ikke?
#847 |
![]() Sv: Gruffetråd #20Byggeprosjekt på nabotomta. en periode drev de sprenging, men det var jo greit, det var et smell elle to for dagen. en periode drev den komprimering, det var grusomt og medførte litt valg av hjemmekontor. Men nå driver de åpenart og skal ha vekk berget som er for nært veien til at det kan sprenges. Såen gravemaskin med en pigg hakker og hakker og hakker og hakker på det.
#848 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Problemet mitt er at jeg alt er en nesten hjemmeværende frue - uten kokk og hushjelp, så jeg har tid til å stille med ferdig middag hver dag.
#849 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Gruffetråd #20
Jeg har vært direktørfrue i flere år, men det følger skuffende få kokker og hushjelper med tittelen. Skuffende dårlig lønn til hun som er påtvunget kokk også. |
![]() |
![]() |
#851 |
Søren. Jeg mistenker det altså, men jeg synes det burde følge med kokk og hushjelp.
#852 |
ej ikke møjkets heije
|
Takk for påminnelsen. Det er mye jeg er skikkelig dårlig på når det kommer til husmorfronten, men akkurat å lage middag synes jeg er helt ålreit og jeg opplever "mestring". Ikke at hele familien jubler over middagen hver dag, men jeg vet at det jeg produserer både er relativt sunt og godt. Uten at jeg synes det er for mye jobb.
![]() |
#853 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Da mormor begynte å bli gammel, sa hun at hun gledet seg til å bo på sykehjem og få servert middag hver dag uten å måtte hverken planlegge eller lage den selv.
#854 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Gruffetråd #20En annen middagshater melder seg. |
![]() |
![]() |
#855 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Bare så det er sagt; jeg synes det er langt vanskeligere å finne på hva vi skal ha til middag enn å faktisk lage den. Vi har hatt matkasse annenhver uke siden det ble tilbudt i det norske markedet. Nå deler jeg og ungene på å sette opp menyer de uke vi skal ha. Å sette sammen en matkasse finner jeg slett ikke krevende. Vi bestiller en kjøtt, en fisk og en kylling, og så en fjerde oppskrift som kan være hva som helst. Som regel vegetar hvis snuppa eller jeg bestiller. Jeg synes det er vanskeligere å bestemme hva vi skal velge bort enn å finne noe vi har lyst på.
![]() |
#856 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg er veldig bortskjemt, for mannen min lager middag 99,9% av gangene. Med mindre han er syk eller borte, er det han som lager. Det jeg ikke skjønner er hvordan han orker å lage ordentlig middag fra bunnen, med mange prosesser, når han kommer hjem og ikke har spist siden lunsj. Det er virkelig helt uforståelig for meg. Vi hadde hatt et MYE kjipere kosthold hvis jeg måtte lage mer middag.
![]() |
#857 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg synes mat er gørr kjedelig. Jeg lager all mat hele uken. Jeg liker ikke fisk, de andre vil ikke ha suppe eller vegetar og de spiser sykt mye. Jeg hater det HVER ENESTE DAG.
#858 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg er skikkelig glad i mat, og blir oppriktig glad av et godt måltid. I går testa vi ut en ny rett som viste seg å være kjempegod, og da blir jeg lykkelig helt inn i sjela. Det hjelper jo VELDIG på at jeg synes det er overkommelig å lage en skikkelig middag hver dag.
![]() |
#859 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Gruffetråd #20Vi har det faktisk for travelt i hverdagen til å få matkasse til å fungere. Med to unger som trener seks dager pr. uke, men ikke samtidig, og som sjelden har fri samtidig, er det utfordrende. Vi har prøvd i flere omganger, men det blir mye tilfeldig mat i farta på oss.
#860 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg er med Tjorven, og hadde visnet inni meg hvis gode måltider ble byttet ut med en pille.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 28-01-25 kl 10:10. |
![]() |
![]() |
|
|