|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?Israel har vel ikke til hensikt å okkupere eller invadere verken Iran eller Libanon, så intensjonsmessig er det i alle fall ganske stor forskjell mellom Israel og Russland. Dette ligner vel litt på det USA gjorde etter 9-11? Og det var "OK" fordi man skulle ta såkalte terrorister. Skal man ta terrorister, så er alt lov, nemlig.
![]() |
#162 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?Våpenavtale, fra 19.januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?Jeg tror ikke på det før det faktisk skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?
Det oppsummerer egentlig min følelse også.
![]() |
#166 |
|
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?
Samme her.
![]() |
![]() |
#168 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?Netanyahu har nå ikke tenkt å følge fra sin side sånn det ser ut nå.
![]() |
#169 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?Jeg tror innenrikssituasjonen i Israel er så dysfunksjonell og uten noe særlig håp om bedring, og ytterligere forverret av både terrorangrepet og krigen, at det er vanskelig å se lyst på noe som helst. Og med trump I tillegg.
![]() |
#170 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?Har ingen tro på våpenhvileavtalen. Trinn 1 en stund, kanskje, der Israel får sitt. -Og sånn siden det er opp imot at Trump skal inn som president, så får han en finfin "seier" å starte med. Men deretter fortsetter nok jævelskapen og økt okkupasjon av nye landområder. Nå i ventetiden ser det ut til at det er om å gjøre å massakrere flest mulig før 19. Jeg er sint og kvalm av alt sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?Tenk å bo i et land der nesten halvparten ønsker krig. Det er liksom så absurd.
![]() |
![]() |
|
|