Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Felleski gutt 16 år

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-25, 11:21   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felleski gutt 16 år

Jeg ville sjekket bruktmarkedet først, siden han sannsynligvis ikke er ferdig utvokst. På felleski er vekt like viktig som høyde. Kjøper du nytt er XXL like bra som noe annet, de som jobber der vet hva han skal ha. Men hør med han selv om det er felleski han virkelig vil ha. Min tenåringssønn vil ikke ha det, han er redd det går treigere i nedoverbakker i forhold til de andre, og det vil han ikke ha noe av. Han vil ha skøyteski, og kan heldigvis bruke faren sine, siden de er like høye. Selv elsker jeg felleskiene mine. Om det går noe langsommere i nedoverbakkene er det bare en fordel for min del. Men jeg er ingen tenåringsgutt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.