|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#661 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal et produktJeg har tilsvarende sak til julekuler fra clas, med flesibiliteten om at vi selv kunne velge hvor store rommene skulle bli da det var mange hakk å sette ned skillene på. Kjøpti fjor, og det var flott. Burde sikekt skaffet noe til julepapiret ogsåfor et har en ikke optimal oppbevaring pr nå, men er redd vi har litt for mye... de er vel motivasjon til å begrense innkjøpet da kasnkje
![]() |
#663 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Anbefal et produktForeldrene mine fikk denne til jul fra ungene mine |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Anbefal et produkt
Det har man unger til som elsker slikt. De er uansett hivedansvaelige for juletrepyntingen.
![]() |
#665 |
![]() Sv: Anbefal et produktLitt flaut å innrømme, men jeg har vært avhengig av otrivin nesespray i et par år nå. Har prøvd å slutte noen ganger, men det er helt forferdelig å føle at jeg ikke får puste skikkelig om natten. Har nå brukt proponent nesespray i en ukes tid og selv om den ikke åpner like godt som otrivin er det overkommelig om natten. Den skal ikke være avhengighetsskapende og jeg kjenner nå at slimhinnene i nesen min er på bedringens vei og jeg er ikke like sår. https://www.farmasiet.no/catalog/feb...espray,5034984 |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
|
![]() Sv: Anbefal et produktFor et bra tips, og godt å høre at det funker! Jeg var avhengig av Otrivin i maaaaaange år, sikkert 15. Prøvde å slutte veldig mange ganger, for det var så slitsomt å alltid være redd for å ikke ha nesespray med. Jeg ble kvitt avhengigheten da jeg fikk kreft, så cellegift hjelper også på det.
![]() |
![]() |
#667 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et produktJeg har endelig funnet boxershorts som er lange nok i beina.
![]() |
#669 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Jeg prøvde også denne, men ble tettere av den, så nå tør jeg ikke prøve den flere ganger. : otrivinoman: |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
|
Men er ikke et i en avvenningsperiode det blir slik? Du blir litt tettere før nesen blir avvent. Men jeg har aldri vært avhengig av nesespray så her synser jeg litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
|
![]() Sv: Anbefal et produktJeg anbefaler podkasten Leger om livet #102 Nesepusting, tripping om natten, tygging, bihuler, nesespray og pust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Anbefal et produktAppen Artsorakelet!
![]() |
#675 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal et produktMin sønn er fremdeles gullforgylt av mormor etter at han hjalp henne med å laste ned artsorakelet til mobilen hennes. Nyttig og artig app!
![]() |
#677 |
koko
|
![]() Sv: Anbefal et produktFinch er også ein app eg vil framsnakke. Den er absolutt å anbefale om ein har det litt bratt i livet. Eg brukar gratisversjonen, den held i massevis.
![]() |
#678 |
Eklektisk
|
Hva går dette ut på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
koko
|
Det er ein app for å få litt hjelp til psykisk helse. I tillegg kan ein dulle og dille mer den lille fuglen sin der inne, skifte klé og slikt. Eg er ikkje heilt der da. Men å sjekke inn nokre gongar for dagen, svare på korleis ein har det og utføre gjeremål ein velger å ha på lista si. Det eg kanskje likar aller best er at den tilbyr "førstehjelp" når ein uttrykker at det trengs. Små, enkle øvelsar som kan hjelpe når angsten knip som verst eller kva plage ein måtte kjenne på.
![]() |
#680 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg bruker den i hagen når jeg lurer på om det er satuder eler ugress som dukker opp. Eller når jeg har glemt å merke når jeg har sådd frø.
![]() |
|
|