Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Japan 2.0

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-25, 11:38   #40
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Japan 2.0

I år er det endelig vår tur til å få reise til Japan. Jeg er i full gang med planlegging og flybilletter er i boks. Vår rute blir

Tokyo: 10 dager
Hakone: 2 dager på ryokan med privat onsen
Kyoto: 3 dager
Osaka: 3 dager
og til slutt en overnatting i Tokyo igjen før vi flyr hjem neste morgen

Jeg har funnet steder å bo i Hakone, Kyoto og Osaka, men leter fortsatt i Tokyo (ønsker å bo to ulike steder i løpet av de 10 dagene for variert opplevelse). Omsider fant jeg ut at grunnen til at mange hoteller var utilgjengelige for oktober, er at de faktisk enda ikke har åpnet for reservering. Hahaha. Jeg ønsker gjerne tips til bra, sentrale steder, rom med vanlig god seng, mer enn (minimum) 18 kvadratmeter og helst under 2500 (absolutt max) for natten. Mulig jeg må fire på kravene etterhvert...

Har fått mange bra tips i denne tråden (takker spesielt Tallulah!!), men tar såklart imot enda flere tips. Vi liker spennende, lokal mat, fine, kule områder å rusle i (tradisjonelle og moderne), street art, vintage, markeder, templer, å fotografere, å se eller kjøpe rare ting og sikkert masse mer.

Vil også gjerne ha konkrete tips hvis noen har vært på matturer med guide for street food, isakayatur, fiskemarkedet (helst inkludert "det helligste" der auksjoner foregår).

Sist redigert av liefje : 11-01-25 kl 12:22.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.