Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-25, 15:31   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Veldig mange av oss som har en av drittslengerne som ordfører er like irritert. Har vært "feie for egen dør-artikler" i lokalavisa.

I samme slengen sier jeg meg enig med Polyanna, og gruffer over alle de som ser ut til å tro at det står en brøytebil i beredskap for hver gate i byen, og at det faktisk går an å være ferdig å brøyte en hel by på en halvtime etter store snøfall.

Jeg ser ordføreren sier "det ikke var så ille i Oslo". Kjære vene. Ingen har sagt det er orkan. Og i sentrum er jo ikke problemet størst. Problemet er jo at minst en million mennesker plutselig har problemer med å komme seg INN og UT av sentrum på jobb, eller å hente i barnehage. Det er det verdt å både skrive om og sukke over (og så tar media litt overhånd, men det betyr jo ikke at hele befolkningen fra Stavanger til Tynset skriker og bærer seg). Selv jobber jeg 20 km unna hjemmet mitt, og bil er utelukket. Da er det et problem å bli stuck på jobb og alt kollektivt står. I fjor GIKK en kollega 14 km hjem i snødrivet, med snø til knærne deler av strekket. Funker dårlig med å hente i barnehage.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.