![]() |
#641 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Har du tatt med badetøy Nenne? Du vet sikkert at du i så fall skal gå like forbi min første vinterbade-brygge?
#642 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Badetøy er ikke en del av standardutrustningen for kolonnekjøring.
#643 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Isbad ble det her, i hvert fall. Turte ikke ta bilen, og fant fram mine ikke lenger så moderne, knallrøde Ilse Jacobsen for å vasse til bussen. Det gikk i 15-20 meter, så plasket jeg så lang jeg var ned i sørpa. Sitter på bussen, klissvåt og med verkende skinke. Dagens mest spennende blir å sjekke størrelsen på blåmerket. |
![]() |
![]() |
#644 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg blir så sinnsykt provosert at det ikke prioriteres å måke inn til en skole med 450 elever. |
![]() |
![]() |
#645 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Det jeg blir provosert over er feilinformasjonen. I Ruter-appen står det at banen vår skal gå 8 ganger i timen - helt som normalt. Men jeg kan lese i PAPIRavisa, som altså gikk i trykken i går kveld, at Ruter hadde innstilt alle innsatsbaner for vår linje og at det derfor skal være 4 baner i timen.
![]() |
#646 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Gruffetråd #20Når det siste massive snøfallet her i Bergen var på lørdag, og enda er ikke noen fortau brøytet. Gangveier er brøytet, men ikke fortau. De stakkars skoleungene som må gå i veien. |
![]() |
![]() |
#648 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #20Først så snør det masse. Det er helt fint. Men nå regner det!!!??? Og så skal det bli masse minusgrader. Altså; ærlig talt.
#650 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Det var sånn snø-regn i sentrum og til Sinsen i hvert fall.
![]() |
#651 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #20Det var sludd her da jeg var ute med hunden i 9-tiden, nå snør det helt vilt mye.
#652 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #20
Jeg hadde nok blitt EKSTREMT overrasket hvis du tok den oppfordringen på alvor.
#654 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg synes rett og slett det er litt hensynsløst av værgudene. |
![]() |
![]() |
#657 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Værgudene kan ta seg en gigabolle. Man MÅ ikke slippe ut all snøen og vinden på en gang.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#658 |
|
Ja as! I appen står det at bussen hos oss er innstilt, men det står ikke på de tavlene på buss-stoppene. Så jeg gikk forbi veldig mange som satt og ventet på bussen da jeg gikk hjem.
![]() |
#659 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Gruffer over at jeg ikke tok 14-bussen. Men glad jeg tok 15-bussen. Og veldig glad jeg ikke tok den vanlige 16-bussen.
![]() |
#660 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråd #20Kolliderte på jobb, speilglatt parkeringsplass. Skled rett inn i en annen bil. Min er grei, men endel skader på den andre. Vurderer å skrive avvik for manglende strøing.
|
|