|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trenger en airfryer å plasseres med luft rundt seg?
Den funker best til to, maks tre, nettopp pga kapasiteten den har.
![]() |
#22 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en airfryer å plasseres med luft rundt seg?En "vanlig" ovn er rundt 70 liter i volum. Den lille kombi-ovnen/microen som var på siden du lenket til, Hyacinth, er på 44 liter. Den airfryeren vi har (som har riller på siden og stekebrett, slik at den oppfører seg som en bitteliten ovn) er på omtrent 11 liter. Jeg vil mene at disse tre forskjellige ovnene vil dekke forskjellige bruksområder.
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Trenger en airfryer å plasseres med luft rundt seg?Hm. Jeg må sjekke. Jeg mente å linke til stekeovnen vår. Kombien er en annen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tatt på
|
![]() Sv: Trenger en airfryer å plasseres med luft rundt seg?Jeg fikk airfryer til julaften og elsker den allerede. Både stekeovnen og mikroen vår er 10 år gamle og stekeovnen steker allerede ujevnt (også på varmluft). Pommes frites ble mye bedre, bacon mye bedre. Tok akkurat noen frosne pølser (tykke grillpølser) ut av fryseren og airfryeren brukte 9 minutter å tine og "steke" de.
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Trenger en airfryer å plasseres med luft rundt seg?Det kan godt være jeg kjøper airfryer etterhvert, og jeg ser absolutt vitsen. Men jeg tror jeg skal starte med å prøve å sette meg inn i de to ovnene jeg allerede har brukt en formue på. Det er egentlig ganske synd at mikroen bare brukes til mikro når den også kan steke og grille. Og som sagt er den vanlige stekeovnen helt sjokkerende rask til å varme seg opp. Når det gjelder grønnsaker, som vi spiser veldig mye av, så må jeg til med stekeovn uansett. Jeg hadde aldri fått plass til de mengdene jeg steker i en airfryer. Men til fisk, kylling etc hadde det jo vært supert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trenger en airfryer å plasseres med luft rundt seg?
Aha. Det forklarer jo en del. Takk for lenke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|