|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Nennes rundstykkerJeg gikk bare over til stor da den i normalstørrelse ble mindre. Begge deler går helt fint.
![]() |
#384 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Nennes rundstykkerI dag måtte jeg google Nennes rundstykker! Nå står en deig klar til snart å bakes ut. Skal ha med meg niste til meg og tre sultne tenåringer på toget i morgen!
![]() |
#385 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nennes rundstykkerJeg pleier å lage rundstykker med en oppskrift fra Trines Matblogg. Den er nå bak betalingsmur, og da kom jeg til å tenke på disse. Har laget dem nå og selv FØR jeg har smakt, er jeg superfornøyd. For en DEILIG deig å jobbe med. Så lett å trille ut jevne, pene rundstykker som nå står til etterheving. Tusen takk for oppskriften. Gleder meg til å servere dem på førjulsbrunsj i morgen. Sist redigert av liefje : 06-12-24 kl 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Nennes rundstykkerTenker å lage disse til julelunsj på jobb i morgen. Er de like gode dagen etter? Eller må de innom fryser? Har evnt mulighet til å var e de i airfryer i morgen, men ikke noe mer enn det
![]() |
#388 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nennes rundstykkerJeg laget i går. De viker myke i dag også, de jeg ikke har frosset. Laget i går kveld da og har de i en pose på benken - har ikke spist i dag enda.
![]() |
#390 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nennes rundstykkerJeg fikk tak i en i dag, etter at yngste hadde snatchet resten. Den var god.
![]() |
#391 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nennes rundstykkerJeg har bakt disse i dag! Nam nam.
![]() |
#392 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Nennes rundstykkerEg laga dobbel oppskrift av dei grove i går og steikte to brød og ca. 50 rundstykker. Brødet er så saftig og godt - mmm!
![]() |
![]() |
#393 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nennes rundstykkerÅrets første batch i (fryse)boks! Nam! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|