Sv: Gruffetråd #20
Jeg har i alle fall fått støvsuget innedelen, renset filter og den har startet. Mulig ikke optimalt men den generere da i alle fall varme.
Aircondition i en time, at den blåser kaldt, får vurderes dersom dette ikke blir bra, eller forsøke å måkenoss bort for å høre. Har aldri hørt den før. Aner ikke. Den bare står der og går.
Men det kommet nå varme utav den nå i alle fall. Det er jo bedre enn i morges i alle fall. Byttet battier i fjernkontrollen inkl å rense for et som lekket batterisyre også så jadda.... Litt av en dag. Samtidig står bilen min ute tilkoblet lader. Og "min" vil altså si smaxen. At vår id3 står tilkoblet lading er ikke så uvanlig eller problematisk, men smax er litt mer trøbbel. Den starter nemlig ikke. Den startet ikke på torsdag men det er først i dag det ikke snør sånn at det er mulig å forsøke å lade den. Så jeg vet ikke om vi har 1 eller 2 biler i morgen når hverdagen begynner for fullt. Og det droget, altså s max'en skal på eu kontroll senere i januar som i stor grad avgjør om vi skal beholde den eller kjøpe ny bil. Så da ser det jo kjempegøy at vi trolig enten får den ladet opp eller emdnstsrtkabler for å få den kjørt til et veskrsted for batteribytte. Altså bare for å evt få den underkjent på eu kontroll senere samme mnd.
Håper jo den ikke feiler så mye sånn at det er innefor økonomisk fornuftig å fikse den da. Men det er allerede en del med den.