![]() |
#582 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #20Hunden har bæsja og spydd ned store deler av stua og gangen stakkars. Gutta hadde ryddet opp det meste når jeg kom hjem. Men det ryker et par tepper og litt sånt. |
![]() |
![]() |
#584 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Gruffetråd #20
Var det ikke Luna dachsen het? Stakkars liten hund og de som mistet henne.
#585 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Ja, Luna. Jeg lette og lette selv også. Hun forsvant i turområdet mitt. Jeg tror jeg noterte en av de siste observasjonene av henne, hun hadde løpt i full fart forbi et hus litt lengre oppe, på andre siden av elva.
#586 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg kan skrive under på at det er ille å oppleve at hunden din blir borte. Min terrier rømte fra kennel når vi var utenlands på høstferie. Jeg og ene datteren min reiste hjem så fort vi fikk det til, og vi fant heldigvis hunden, men det tok tre døgn. Det var en krevende opplevelse. Veldig fin støtte og oppfølging fra Rømlingene og fra venner, bekjente osv, men fy pokker, jeg håper jeg aldri opplever det igjen. |
![]() |
![]() |
#587 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Gruffetråd #20Idiot på veien! Sjåfør i en semitrailer har ligget bak en annen bil i over to mil, før han legger seg ut for å kjøre forbi. Da legger den andre bilen seg også ut og bremser, for å hindre semitraileren i å kjøre forbi. I alle dager!
#589 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Kommunikasjonen med avdelingen på sykehuset der moren min er gir meg magesår. Hun klarer ikke å kommunisere selv og hvis jeg ringer dit svarer de litt uforstående og nesten i stilen «men hun har jo puls!».
#591 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Fy søren, Lille meg! Regner ikke med at politiet tar saken. De er travelt opptatt med saker med sivile aksjoner mot naturinngrep, for det har tydeligvis TOPP PRIORITET!
#592 |
can-jur
|
Helt ærlig. Her er det to idioter.
![]() |
#593 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Det står at mobilen sto i mobilholderen, Floksa. Det er ikke uvanlig at yrkessjåfører har dashboard cam aktivert. Det er heller ikke et vogntog, men en semitrailer. Og hadde kjørt et par mil bak denne bilen som har ligget under fartsgrensen. Strekningen han forsøkte å kjøre forbi er også kjempelang med god sikt og ville ikke bydd på problemer for forbikjøring. |
![]() |
![]() |
#594 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Mer veigruff: denne som kjørte på venstresida veien i snøvær og dårlig sikt. På svingete veier på Senja. |
![]() |
![]() |
#595 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og med barn i bilen, det kunne gått skikkelig ille. |
![]() |
![]() |
#596 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Gruffetråd #20For de som ikke så lørdagens bilist-gruff-video: Sjåføren som ikke ville slippe forbi semitraileren fortalte faktisk i etterkant at semitraileren ikke skulle få lov til å kjøre forbi ham. Jeg mener at sjåfører som har en idiotisk idé om at de skal bestemme hvem som "får lov" til å kjøre forbi, slike sjåfører bør miste lappen fram til de skifter mening. De har virkelig ingenting på veien å gjøre.
#597 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg ble vekket 0430 idag av fyrverkeri i nabolaget. Det finnes en egen plass for sånne folk, samt at de ikke bør få lov til å puste. Sjåføren i Lille meg sitt innlegg går under samme kategori.
#598 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg får ikke varmepumpen til å lage varme. Og er usikker på hvor lenge det er siden den har gjort det, det her vært kaldt i huset i det siste men det har vi tilstrebet at det er snø ute og at jeg kanskje har satt nattsenkingen på den nye panelovnen litt for lavt. Jeg aktiverte nattsenking på varmepumpen også før jul men det har jo veiekt greit den går igang igjen kl 6 (som jeg sikkert burde justert ip 4 eller 5 tenkte jeg ) men ikke søren. Klokka er langt over det, jeg har til og med slått av hele nattsenkingen og skrudd opp varmen. Men den lager ikke varme. Den er idiotisk plasser under kjellertrappa, men den bidrar jo faktisk med en grunnvarme i huset. Som mangler. Og det er snø ute og alt er kaldt og det er midt på vinteren. Veldig feil tidspunkt at den ikke virker. Og internettet sier jeg bør sjekke om utedelen er dekket av snø. Den er like idiotisk bygget inn under en veranda. Det er vanskelig å komme seg dit. I alle fall når det ligger over en halv meter snø ute
#599 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråd #20Du har renset filteret Malama? Det bruker å gjøre susen her, når varmepumpa ikke lenger gir varme like effektivt.
#600 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Gruffetråd #20Rense filtre inne og på med klær og ut for å sjekke om vifta er nedsnødd eller iset. Bedre det enn å sitte inne og fryse. |
![]() |
![]() |
|
|