![]() |
#561 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #20
Enig!
#562 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråd #20Bilen startet ikke i morges.
#564 |
geskjeftig
|
Au! Godt det gikk bra, men stakkars hesten og Maverick!
#565 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg er også helt for forbud. Ingen av de som kom med øyeskader etter fyrverkeri nyttårsaften, brukte beskyttelsesbriller. Det koster samfunnet masse, og mange mennesker og dyr mye lidelse.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#566 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #2014-åringen min har visst vært med på å skyte opp fyrverkeri som moren til den ene kompisen hans har kjøpt. De hadde ikke vernebriller og moren sto og så på. Det hjelper liksom ikke så mye at en voksen ser på, hvis det går galt.
![]() |
#567 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Auda - den var lei, Input.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#569 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Kollegaen min havnet i avisen med øyeskade i fjor. Han advarte, ble skadet selv om han sto iutkanten, med briller og ikke fyrte opp selv. Brillene knuste. Han er bare 24 år (nå) og har fremdeles noe plager med det ene øyet.
#570 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #20Det er jo nettopp sånt som kan skje og derfor det er så vannvittig teit. |
![]() |
![]() |
#571 |
|
Jeg vet ikke, jeg har aldri kjøpt noe som minner om fyrverkeri. Men foreldrene til denne kompisen er sykepleiere, og da hadde jeg nok i enda større grad forventet at de var bevisste på sånne ting.
![]() |
#572 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg handlet stjerneskudd, og de foran meg i køen fikk ihvertfall briller, til sine raketter til skarve 4000 kr.
#573 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Støtter dette! Det er min store angst at noe skal skje med hestene på nyttår. Veldig godt å høre at den ble funnet igjen uskadd da |
![]() |
![]() |
#574 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg tuller med søvnen etter en covidinfeksjon i november. |
![]() |
![]() |
#575 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Helsenorge igjen. Måtte sammenstille masse informasjon i går, og det er jo et sant helvete, når man har hundre innkallinger, mange er flyttet, mange ligger ikke der, noen få lå tidligere i kalenderen men er nå fjernet derfra, noen har jeg fått på sms, noen på telefon og noen bare på en føkkings LAPP.
#576 |
|
Takk! Aldri vært så letta over å få satt på en grime noen gang jeg ass. |
![]() |
![]() |
#577 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #20Angående fyrverkeri, Igår ettermiddag og kveld var det masse oppskyting i nærområdet vårt. Tenkte da på de som har dyr og andre som er redde for fyrverkeri.
#578 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg følger Rømlingen på Facebook (fordi FOR en gjeng med bra folk, ass!
#579 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg kan gjerne gå fremst i toget mot privat fyrverkeri. Jeg blir helt dårlig med tanke på ville og tamme dyr som blir vettskremt. Og jeg krymper meg når jeg leser om folk fra krigsrammede områder som får angst av all smellingen.
![]() |
#580 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Gruffetråd #20Imponert over rømlingen her også. Fikk besøk av chihuahua uten kjennetegn og ble ganske stresset over å holde igjen 2 kg hund uten bånd, min fikk god og veldig rask hjelp av rømlingen. Og jeg lurer veldig på hva som skjedde med den som ble borte her i fjor, så mange som søkte opp og ned elven med garasjer og boder.
|
|