Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Når bruker du omtanke/care i Facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-25, 07:34   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når bruker du omtanke/care i Facebook

Jeg er en av dem som ikke har skjønt at man kun skal bruke omtanke-smiley når det har skjedd noe trist. Jeg gir den også som en klem, og ikke kun når "noen-har-dødd-klem". For meg er det ikke kjempestor forskjell på de to hjertesmileyene.

Nå skal det sies at jeg ikke bruker akkurat denne smileyen spesielt ofte. Jeg bruker mest liker eller hjerte. Men når jeg bruker omtanke, så tenker jeg helt klart ikke så direkte i retning av trist som det flere skriver her. Jeg er nok mer happy go lucky og tenker at omtanke er bra i gode og onde dager.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-25, 11:42   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bruker du omtanke/care i Facebook

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg er en av dem som ikke har skjønt at man kun skal bruke omtanke-smiley når det har skjedd noe trist. Jeg gir den også som en klem, og ikke kun når "noen-har-dødd-klem". For meg er det ikke kjempestor forskjell på de to hjertesmileyene.

Nå skal det sies at jeg ikke bruker akkurat denne smileyen spesielt ofte. Jeg bruker mest liker eller hjerte. Men når jeg bruker omtanke, så tenker jeg helt klart ikke så direkte i retning av trist som det flere skriver her. Jeg er nok mer happy go lucky og tenker at omtanke er bra i gode og onde dager.

Jeg kunne skrevet akkurat dette.
Jeg synes egentlig omsorgsemojien smiler for mye til å benyttes ved sorg og krise.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.