Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-24, 23:58   #841
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Å ha vasket dusjkabinettet.

Gammel 22-12-24, 08:01   #842
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Klarte å knuse innerdøren/glassdøren til stekovnen.
Har gjort det en gang før og bestilte nytt glass på Electrolux. Den gangen hentet mannen på et lager dagen etter.
Sjekket på nett men ble usikker på delenummer så ringte. De bestilte ikke men sendte en link så jeg kunne bestille selv.. og kunne ikke hente heller...
Ovnen blir ikke varm nok og det er veldig varmt lårene å stå der ved stekovnen... tenkte at da går ribba til helv...
På kvelden fikk jeh melding om at pakken var sendt og fikk hentemelding allerede før jeg var ferdig på jobb dagen etter.��
Helt fantastisk. ��
Så da blir det ribbe med sprø svor.

Gammel 22-12-24, 09:26   #843
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I dag er jeg glad for at jeg ikke har pådratt meg et småbruk.

Sitter og ser «draumen om eit småbruk» og kjenner bare intens lettelse over at det ikke er meg.

Samme her! Jeg ville nok helst ha levd et liv MYE nærmere naturen enn jeg gjør i dag, men jeg trenger komfort som innlagt vann, et hus det er lett å varme opp og som jeg ikke må fikse med store prosjekter hele tiden, og i relativ tilknytning til folk. Jeg gruer meg litt til å flytte fra søndagsåpen Joker.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 22-12-24, 16:15   #844
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går, etter en dag med en del ekstra kaving og frem og tilbake hit og dit og behov for å iverksette både plan B og plan C for å få min datters (9) logistikk til å gå opp, og riktige ting som skulle være pakket til de forskjellige greiene, kom hun til meg i sluttspurten på det hele og sa "tusen takk for at du gidder å styre så mye for min skyld mamma", og jeg ble så glad for at a) hun er en person som registrerer verden rundt henne og skjønner at det noen ganger er en del jern i ilden, b) hun registrerer og setter pris på innsats som blir lagt ned for hennes skyld, og c) at hun gir positiv anerkjennelse.

(Viktig å poengtere at det ikke var noe dårlig stemning eller stressing eller kjefting eller whatnot, så hun følte ikke noe behov for å lysne humør eller situasjon, det var bare mye greier og en del uforutsette endringer hos eksterne avtalepartnere som ga litt kaos.)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 22-12-24, 17:21   #845
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Så koselig å bli "sett" av barna og få tilbakemelding. Opplever det mer nå som vår sønn er blitt voksen og det er så koselig at han setter pris på ting som kanskje tidligere ble oppfattet som en selvfølge.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-12-24, 17:50   #846
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble så glad for at det gikk rundt i hodet på minsten i går. De er en stor vennegjeng og selvfølgelig bytter de gaver. Jeg fikk kjøpt inn men hadde ikke rukket å pakke inn før de første kom på døra, men da den tredje kom så kom han selv på å bare gi hele posen til kompisen - som da leverte ut sammen med sine egne gaver. Det fjerna en oppgave fra min førjulsliste, og det var godt. De fleste på 17 tar nok den runden selv, men når de sosiale vanskene gjør det til et stort hinder å ringe på dører må jeg være med og støtte. Og åtte kompiser tar tiiiid.

Gammel 22-12-24, 18:25   #847
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også godt å høre at han har åtte kompiser, Jolie. Det er det mange på hans alder som ikke har.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 22-12-24, 18:58   #848
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Også godt å høre at han har åtte kompiser, Jolie. Det er det mange på hans alder som ikke har.

Ja! Han er ikke med dem så ofte, men han har aldri blitt utestengt fordi han har vært helt fraværende i lange perioder. De vet hvor sær han er - og er vel nesten akkurat like sære selv.

Gammel 22-12-24, 19:19   #849
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jolie

Gammel 22-12-24, 21:43   #850
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Overlevd dagen idag og. Yay.

Gammel 22-12-24, 21:45   #851
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gammel 22-12-24, 21:51   #852
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kom meg ut på en kort skitur mens sola gikk ned. Fint lys ute i dag så det gjorde godt med en tur.

Gammel 22-12-24, 22:01   #853
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Kom meg ut på en kort skitur mens sola gikk ned. Fint lys ute i dag så det gjorde godt med en tur.

Hvor gikk du, og hvordan var føret?

Gammel 22-12-24, 23:51   #854
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jolie:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-12-24, 10:00   #855
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

I dag: Sitter med frokosten, ser ut vinduet og ser at «fjellet» utenfor her, bader i rosa sol.

I går: Storesøster (snart 17) fikk julebrev av ei venninne med så fine og gode ord, at jeg ble helt rørt. Vanligvis blir jeg ikke så lett rørt av sånn - men det var bare så nydelige ord om Storesøster som person, at jeg ble så stolt. Hun er en utrolig viktig person for noen av de sårbare rundt henne, som bærer på en ryggsekk man skal være glad man ikke har. Det var spesielt én setning som satte seg; Takk for at du ikke forlater meg, selv om vi ikke ses så ofte.
Fine, gode, omsorgsfulle Storesøster. Hun står opp for de rundt seg, står opp for urettferdighet og står opp for de som ikke er til stede og blir snakket om. Hun er beintøff, selv om hun framstår som sjenert. Jeg digger henne!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 23-12-24, 10:01   #856
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

God jul, Millen.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 23-12-24, 10:18   #857
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

hims innlegg i julekalenderen.

Gammel 23-12-24, 12:17   #858
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Fantastiske FP mennesker, deriblant Input, som gjør verden så ufattelig mye lysere og får meg til å felle gledestårer! Jeg er så UENDELIG glad for å være en del av denne gjengen!

Gammel 23-12-24, 18:07   #859
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Rolig fridag og snart jul. NRK jazz i bakgrunnen.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-12-24, 18:14   #860
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Fantastiske FP mennesker, deriblant Input, som gjør verden så ufattelig mye lysere og får meg til å felle gledestårer! Jeg er så UENDELIG glad for å være en del av denne gjengen!

Så fint å lese!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.