Sv: Influensere som ikke er kjendiser
Opprinnelig lagt inn av Ine, her.
… Ser noen som er godt voksne, nylig pensjonister, deler ofte bilder og informasjon daglig på Facebook, og gjerne (en nesten lik) selfie hver dag. Jeg lurer vel på hvor vanlig dette er, og kanskje ikke offentlig heller, men er det mange her inne som daglig legger ut selfie på Facebook eller instagram? Og kanskje i samme slengen legger ut bilder og informasjon om hva dagen har gått med til? Lurer liksom på hvor vanlig det er..
...
Jeg legger ofte ut på Instagram. Ikke hver dag, men ikke langt i fra. Det er mest på stories jeg deler, men så veldig privat er det ikke, mest om interesser og hobbyer. Mye løping, en del strikking, hund, turer, litt mat, en og annen bokomtale. Deler også stoff ang Palestina av og til. En sporadisk selfie finnes nok, men langt fra hver uke.
Dette er først og fremst noe som appellerer til kreativiteten min. Jeg synes det er utrolig gøy å jobbe med bilder, finne nye måter å presentere på, oppdage nye tips & tricks, lete etter passende musikk etc. Mobilen min er gammel med ditto kamera, og ferdighetene kan på ingen måte måle seg med gleden over å pusle med dette. Jeg har en bitteliten flokk som er innom og ser poster og stories, typisk 20-40 på hver story, og jeg influenser ikke en eneste liten sjel med disse. Har heller ikke noe ønske om det. Kanskje med unntak av stories som omhandler Palestina. Det stikker i hjertet når venner liker et bilde av linsesuppe, men overser oppfordringen til å støtte medisinsk hjelp til Gaza. Da sliter jeg.
|