|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#842 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Klarte å knuse innerdøren/glassdøren til stekovnen.
#843 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Samme her! Jeg ville nok helst ha levd et liv MYE nærmere naturen enn jeg gjør i dag, men jeg trenger komfort som innlagt vann, et hus det er lett å varme opp og som jeg ikke må fikse med store prosjekter hele tiden, og i relativ tilknytning til folk. Jeg gruer meg litt til å flytte fra søndagsåpen Joker.
![]() |
#844 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I går, etter en dag med en del ekstra kaving og frem og tilbake hit og dit og behov for å iverksette både plan B og plan C for å få min datters (9) logistikk til å gå opp, og riktige ting som skulle være pakket til de forskjellige greiene, kom hun til meg i sluttspurten på det hele og sa "tusen takk for at du gidder å styre så mye for min skyld mamma", og jeg ble så glad for at a) hun er en person som registrerer verden rundt henne og skjønner at det noen ganger er en del jern i ilden, b) hun registrerer og setter pris på innsats som blir lagt ned for hennes skyld, og c) at hun gir positiv anerkjennelse. |
![]() |
![]() |
#845 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Så koselig å bli "sett" av barna og få tilbakemelding. Opplever det mer nå som vår sønn er blitt voksen og det er så koselig at han setter pris på ting som kanskje tidligere ble oppfattet som en selvfølge. |
![]() |
![]() |
#846 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg ble så glad for at det gikk rundt i hodet på minsten i går. De er en stor vennegjeng og selvfølgelig bytter de gaver. Jeg fikk kjøpt inn men hadde ikke rukket å pakke inn før de første kom på døra, men da den tredje kom så kom han selv på å bare gi hele posen til kompisen - som da leverte ut sammen med sine egne gaver. Det fjerna en oppgave fra min førjulsliste, og det var godt. De fleste på 17 tar nok den runden selv, men når de sosiale vanskene gjør det til et stort hinder å ringe på dører må jeg være med og støtte. Og åtte kompiser tar tiiiid.
#847 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Også godt å høre at han har åtte kompiser, Jolie.
![]() |
#848 |
Kom ut av tellinga.
|
Ja!
#849 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jolie
#850 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Overlevd dagen idag og. Yay.
#852 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Kom meg ut på en kort skitur mens sola gikk ned. Fint lys ute i dag så det gjorde godt med en tur.
#853 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Hvor gikk du, og hvordan var føret?
#855 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I dag: Sitter med frokosten, ser ut vinduet og ser at «fjellet» utenfor her, bader i rosa sol.
#858 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Fantastiske FP mennesker, deriblant Input, som gjør verden så ufattelig mye lysere og får meg til å felle gledestårer! Jeg er så UENDELIG glad for å være en del av denne gjengen!
#859 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Rolig fridag og snart jul. NRK jazz i bakgrunnen. |
![]() |
![]() |
#860 |
rakkarpus
|
Så fint å lese!
|
|