Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-24, 20:17   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Lutefisk hadde eg spesifisert. Inviterer eg til reker så spesifiserer eg også, då det blir veldig trist for begge partar om nokon blir sitjande å ete brød med smør.

Kabaret og blåmuggost har eg garantert hatt på bordet når eg har hatt gjestar som ikkje et det, men då har dei no berre tatt noko anna. Eg hadde ikkje kome på å servere dei som eigne rettar, men på koldtbord.

Samme her. Kabaret og blåmuggost er da aldri retter helt alene?

I tillegg til lutefisk, skalldyr og pinnekjøtt (kjenner flere som hater pinnekjøtt), så hadde jeg nok sagt fra om bacalao dersom de aldri hadde spist det hos tidligere.

Jeg håper folk som jeg ikke inviterer ofte sier fra dersom de ikke spiser kjøtt. jeg har to venninner som ikke gjør det, men de vet jeg jo om.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-24, 20:46   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Samme her. Kabaret og blåmuggost er da aldri retter helt alene?

Jeg har ganske ofte pint i meg kabaret i barndommen (derav den komplette aversjonen), men det er heldigvis ikke noe jeg har opplevd de siste 30 årene eller noe sånt.

Blåmuggost er (for meg) av en sånn karakter at det gjør en hel rett hvis det er litt på en pizza eller i en pastasaus. Litt som trøfler, som jeg heller ikke syns er godt, men klarer å pine i meg.

Ostefat eller kabaret på koldtbord er jeg enig i at man ikke trenger å advare om. Koldtbord generelt er jo lett sånn.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.