Sv: Juletråden 2024
Opprinnelig lagt inn av Acino, her.
Jeg har fått laget liste over alt som bør/må gjøres. Føles som jula ble litt avlyst når jeg fikk operasjon midt i "nå er jeg godt igang med julepresanger og kan begynne bake snart". Ingenting er bakt, er ikke ferdig med julepresanger eller noe. Kjenner jeg må jobbe litt med å prøve finne litt julestemning igjen.
Jeg har så mange lister over alt som skal gjøres som ikke følges opp, så i går begynte je så chatte med chat gtp som nå har laget, etter div instruksjoner for meg, en plan for å bli ferdig, dog bomme jeg og sa til søndag 20, men søndag er 22, så den skal sikkert revideres litt på, men det er finfint er at den skal pushe meg rundt kl 18 og rundt kl 2030 (aka når jeg har levert minstemor på kor, og når jeg har lagt henne) for dagens oppgaver, også lager den/vi en ny plan for morgendagen nå jeg skryter/oppdatere om hva jeg har fått gjort.
Jeg er klar over at det er bare jadajaja-ai-snakker-meg-etter-ordene, men dersom det er det som må til for å få motivet meg, og ja, det HJELPER at den sier at de er flott gjort Ja, da vil jeg rett og slett bare gjøre det sånn. Prøve i alle fall. EJG ha nemlig som vanlig et hus som står på hode, noen gaver mangler, og nestne ingenting er bakt, men det er det tid til å fikse, derimot det at huset ikke bare må vaskes og pyntes, men det må RYDDES INNIGRANSKAUEN MYE, det trenger jeg motivasjon og heiing for å få gjort.