Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-24, 15:21   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??

Jeg har noen ganger gitt bort hjemmebakt skikkelig godt brød, med digg pålegg.

Gammel 02-12-24, 15:32   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Fotobøker kommer jeg tilbake til. Det kan være fra en tur dere hadde sammen et år, fra et sted dere har tilknytning til hvor du har bilder over mange år, kan du digitalisere gamle bilder og få med i en fotobok?

Gammel 02-12-24, 15:34   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pappa får Northug-briller i år, han kom faktisk på et ønske etter at jeg hadde handlet. Det varmeste ullundertøyet til Devold, så det får bli bursdagsgaven hans. Han fyller år i januar. Mamma får nytt strykejern, noe hun ønsket seg. I tillegg har vi kjøpt Nespresso kapselmaskin som de kan ha på hytta. Spleiser med søstrene mine da.

Henger her inne for tips til svigerforeldrene mine, de er hakket vanskeligere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.