Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-24, 19:51   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Thanksgiving kan vi godt gønne på med i større grad her hjemme synes jeg. Minus urinnvånere og kalkuner, kanskje, men en høsttakkefest på boler?

Når det gjelder supertidlig julepynting er jeg begrenset begeistret, men jeg ser også at dette med hjemlig hygge og tradisjoner og fellesskap er ekstra viktig for folk når verden er utrygg. Om man føler seg litt trøstet av å sette frem en nisse, så er det egentlig helt greit for meg. Barna har presset frem lysoppheng ute og i et par vinduer her hjemme (og på egne rom, det legger jeg meg ikke opp i), men jeg holder igjen på det meste annet enn så lenge. Skal slenge på noen Happy Holidays-putevar i sofaen og bytte ut solsikker med lilla tulipaner, henge opp stjerne i vinduet og innlede amaryllis- og svibelsesongen. Og lilla lys og granbarkrans. Åh! Nå gleder jeg meg. Det blir jo helt feil i gruffetråden!

Maverick er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.