Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-24, 22:28   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Jeg hadde lagt jobbens adgangskort "et lurt sted", og fant det derfor ikke i dag tidlig. Etter å ha lett i rundt en halv time i dag tidlig, så gav jeg opp og dro på jobb. Jeg var heldig, og ankom jobben samtidig med en kollega, så det ordnet seg. Men jeg var stresset, så jeg dro tidlig hjem og fortsatte letinga. Jeg har endevendt det jeg bruker som kontor (som er en blanding av kontor og rotrom) men fant likevel ikke kortet. Fortvilende.

Jeg engasjerte mann og ungdommen i letinga. Det hjalp ikke. Jeg lette litt til. Og litt til. Og litt til! Og utpå kvelden så begynte jeg å innse at jeg nok bare må be om at det bestilles nytt kort i morgen.

MEN SÅ! Så! Så fant jeg det! Det hang på en krok på et lurt sted, hvor jeg aldri mer skal henge det opp. Men jeg ble altså så glad! Alle de timene jeg nå har brukt har ikke vært bortkastet!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.