Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?
Jeg er tilbake fra reisen og kan rapportere om at jeg var veldig fornøyd med min nakkepute fra Rezt. Den var myk og behagelig og deilig varm (men ikke for varm) å ha på seg. Veldig god støtte til sidene. Den lukkes foran og gir en viss støtte der, men bedre for min mann som har "tykkere" hals enn meg. Jeg bruke den både på fly på dagtid for bedre støtte og mer komfortabel avslapping og på nattfly hvor jeg skulle sove. Gikk også rundt med den rundt halsen under mellomlanding og sovnet på stolene foran gaten sittende rett opp og ned. Riktignok kan jeg ikke si at det var takket være nakkeputer jeg sovnet, jeg klarte å bli sinnsykt forkjølet før hjemreisen som medførte at jeg var utrolig trøtt og slapp, men puten hjalp til å gjøre søvnen mer komfortabel. Mannen min som har prøvd mange nakkeputer, synes det var den beste han har prøvd, men han synes fortsatt ikke at nakkepute er komfortabelt. Til lags åt alle kan ingen gjera eller hva det nå heter.
Rent praktisk var den lett og i tillegg tok den liten plass i håndbagasjen når den var oppi posen sin.
|