Sv: Juletråden 2024
Opprinnelig lagt inn av IOA, her.
Ser du har gutter på min sønns alder - del gjerne tips til hva du har kjøpt! Jeg kunne laget 20 julekalendre til søstera på 19 som bor på hybel, mens jeg vrir hjernen min på greie gaver til minstemann.
Jeg tror kanskje ikke mine tips er særlig hjelpsomme, for guttene spurte pent for to år siden om de kunne få bare ting som kan spises og drikkes i kalenderen og jeg sa takknemlig ja (for det er utrolig vanskelig å finne små og rimelige ting, som ikke bare er ræl, til de som ikke er interessert i sminke, hud-/kroppsprodukter og denslags, som deg kunne jeg med letthet laget 20 kalendere til datteren min). Så der tar jeg en runde på f.eks. Normal, TGR e.l. (for de har små pakker av det meste, de trenger ikke en diger sjokoladeplate hver dag liksom) og de får alle slags typer sjokolade og godteri, små bokser/poser potetgull eller salt snacks, en boks med noe kul brus de liker (de elsker rare japanske bruser/drikker), sjokoladebomber (sånne man putter i varm melk og så blir det kakao med marshmallows) osv.
Innimellom har det også hendt at de har fått noe annet enn godteri, som julesokker, noe julepynt til rommet/juletreet (som er deres og som de får med seg når de flytter) jeg vet de ville like, billetter hvis vi likevel skal på kino/teater i desember, juleblader e.l.