|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Jeg tenker på dongeriskjørt og genser og sånt, ikke florlette kjoler altså? Blir det brukt?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 09-10-24 kl 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Nei. Har vært der i høstferien (uke 40) i 2022 og 2023, og det var forholdsvis mild høst men ikke sommerkjolevær.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Var der midt på sommeren i fjor, og det var ikke sommerkjolevær da, en gang.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Det er jo bare å ta med strømpebukse så går det fint med dongeriskjørt om det ikke er varmt nok til å gå med bare legger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Ja, men jeg prøver å redusere mengden jeg har pakket ned.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Yr sier 7-13 grader, delvis skyet, litt regn.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?
Nei, jeg er buksedame, men om det er varmt nok liker jeg å få litt sol på beina.
![]() |
#9 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Jeg er i Tyrkia nå, og her er det varmt på dagtid. På kvelden og natta så kryper det ned til 15 grader, og da fryser jeg, altså. Sitter med ullcardigan.
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Ville du gått med sommerkjole i 7-13 grader hjemme? Hvis ja, så tar du med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Om du er buksedame så tar du med bukser ikke kjoler eller skjørt! Avgjørelsen er tatt, ikke noe mer å tenke på |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Hehe, i 14 grader og sol, som det kan bli på lørdag vil jeg kunne hatt bare legger hjemme på en kafe. Men det blir nok en bukse.
![]() |
#13 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Håper ikke du lurer på om du skal ha sko |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Jeg har bare vært der i slutten av november, og ville nok helst hatt både bukse og strømpebukse, det var kaldt.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Det blir jo svarte joggesko, men har lyst til å ha med støvletter til den ene kvelden for det pssser til kjolen, men det tar jo veldig mye plass.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 10-10-24 kl 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Reis med de støvlettene og pakk joggeskoene?
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gdansk i oktober - sommerkjole/skjørt helt utelukket ja?Passer ikke til dongeribuksen.
![]() |
|
|