|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Den beste julekalenderen med mørk sjokolade?Mannen min elsker mørk sjokolade, og jeg vurderer å kjøpe en julekalender til ham. Hvilken julekalender med mørk sjokolade tror eller vet dere smaker best? Prisen er ikke så viktig i dette tilfellet. Den kan gjerne inneholde smaker som sprit eller marsipan i noen av sjokoladene, men jo mørkere sjokolade, jo bedre – det er inntrykket jeg har. Jeg foretrekker selv ikke så mørk sjokolade, så jeg trenger litt hjelp. Jeg kjenner til Lindt, men lurer på om det er noen andre som kan anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Den beste julekalenderen med mørk sjokolade?Jeg liker best mørk sjokolade, og jeg har ikke sett noen bedre enn Lindt Excellence-kalenderen. Men det er jo litt med at jeg vet at Lindt sin mørke sjokolade er veldig god.
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Den beste julekalenderen med mørk sjokolade?Ja, jeg har heller ikke funnet noen bedre enn Lindts mørke sjokoladekalender.
![]() |
|
|